@Zoldar plaatste in september een foto van een Forstner BOR met 9 rijen op een Cartier Tank…dat zag er wel heel mooi uit. Nou ben ik best van de leren bandjes, maar ik begin toch ook steeds meer naar mooie metalen banden om te zien, dus om mijn eigen Tank af en toe eens op staal te zetten vond ik wel een aantrekkelijk idee. 19mm bij Forstner was uitverkocht, maar bij Strapify down under waren ze nog te krijgen. Daar dus een bestelling geplaatst. Binnen twee dagen een verzendbevestiging ontvangen en daarna niks. Tante Pos zou het ding door de brievenbus hebben bezorgd, maar dat bericht werd weer teruggetrokken. Terecht, want dat was niet zo. Uiteindelijk zegde Strapify toe een vervangend exemplaar op te sturen begin december, maar er kwam wéér niks, niet eens een verzendbevestiging. Ik had, na enkele mailtjes de hoop al opgegeven, want Strapify reageerde niet meer en Paypal wees een claim af omdat het bandje bezorgd zou zijn…
Tot 21 januari er opeens een berichtje in een Shop app verscheen dat Strapify mij toch niet vergeten was en er een exemplaar was opgestuurd, nu met verzendbevestiging. Van Strapify zélf heb ik niks gehoord.
En ook nu weer dagen achter elkaar van die rare berichten in de PostNL app over de uitblijvende bezorgingsmomenten…raar bedrijf is het toch geworden.
Maar vandaag stond Tante Pos (letterlijk, want het is een dame op leeftijd) op de stoep met een cd-box pianowerken van Schubert èn…de Forstner. Erg mooi, vind ik dan…de Schubert moet ik nog gaan draaien, maar past qua verfijning vast wel bij de Forstner-Tank
Wat een mooie combinatie. ![]()
Mooie combo, vast ook met Schubert erbij ![]()
Nice! Welke Cartier is dit?
Mooie bor! Is dit 19mm?
Mooi veel plezier ermee!
Mijn beste,
Prachtig hoor!!
Chapeau.![]()
Ik wens je er een glorieuze tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Tja, die pakketdiensten weten je af en toe tot waanzin te drijven. Ziet er echt mooi uit, geniet ervan!
Tank Large. Dat laatste moet je met een korreltje zout nemen. 34mm bij 25mm
Yep. Inkorten dmv schroefjes. Je krijgt er een giga schroevendraaier bij met Forstner logo, die ligt wel erg lekker in de hand.
Ik heb nu nog zes pakketten in de “we hebben het bezorgmoment vandaag niet gehaald” staan, terwijl ik die al wéken thuis heb liggen… Snap er geen bal van hoe dat niet beter kan.
Mooie aanwinst! Gefeliciteerd
Staat heel goed, niks meer aan doen. Veel plezier ermee ![]()
Band matched perfect op dit horloge.
PostNL is inderdaad een never ending drama…
Tijdens Covid is de down trend ingezet en daarna nooit meer goed gekomen…
Super, veel draag plezier
Mooi! Zeker ook beter dan een milainaise, dit.
Dit is wat mij betreft het ideale tank bracelet. Ik niets dan lof voor strapify en heb altijd alles netjes gekregen vanuit australie.
Mooi dat het uiteindelijk goed is uitgepakt voor je, het ziet er subliem uit.
in één woord… prachtig ![]()
Hele mooie update ![]()
Zeer mooie combo, geeft de Tank een hele andere uitstraling
Top ![]()
Prachtige combinatie ![]()