Prachtige horloges, zowel de blauwe als de antraciete plaat. Gefeliciteerd!
Goed gedaan. Gefeliciteerd!
Prachtige aanwinst. Heb deze en de champagne kleurige variant bij de S&C ook om de pols gehad en was zeer onder de indruk van beide versies. Echter won de antraciet versie het bij mij kwa looks. Een lederen band zou ik persoonlijk erg zonde vinden aangezien ik de 5 link ook heel gaaf vind. Mijn zoektocht is echter nog niet helemaal ten einde gezien ik ook nog een Seamaster aqua Terra in 36mm gedachten heb. To be continued.
De 5 link band is inderdaad geweldig maar voor alle dag imo iets te bling.
Mooie NA, veel plezier ermee!
Zeker, gek dat ze dit niet doen. Zelfs mijn appje op mijn telefoon, hoewel geenszins een professioneel meetapparaat, pikt dit soort dingen met het grootste gemak op. Zelfs ten opzichte van een professionele Timegrapher verschillen de resultaten slechts minimaal, heb ik onlangs mogen constateren. Ik check hier tegenwoordig vaak mijn nieuwe aanwinsten mee, gewoon uit nieuwsgierigheid- ik geloof dat ik bij een dergelijke aankoop in de winkel de boel al eens zou willen testen
Mooi. Gefeliciteerd!
Mooie Tudor. Veel plezier ermee.
Nee joh, prachtige band. Laat ‘m shinen!
Tweemaal is scheepsrecht!
Goede keuze
Prachtig
Congrats ThaWatcher. Prachtig ding. Hij is lekker elegant/sporty met de jubilee band. Ik zou 'm zo houden. Maar jij bent natuurlijk eigenaar!
Super mooi horloge! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Ach de jubilee blijft uiteraard wel in bezit maar voor de afwisseling lijkt een mooie leren band mij wel leuk. De vorige versie kwam op staal, leer of nato. Denk dat deze versie het ook wel kan hebben.
Prachtig!
Geniet ervan
Gefeliciteerd
Congrats! Wat een bjoetie! Clean ontwerp! Veel plezier ermee!
Ik ben het met je eens dat dit horloge prima afgewisseld kan worden met de Tudor leren band. Ik ben er zelf ook voor aan het kijken, maar dan de blauwe versie