NA niet, NA wel

Beste HF leden,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een reden had om een nieuwe aanwinst te presenteren. Maar na een bezoek aan S&C gisteren heb ik toch een reden gevonden.
Eerst een paar foto’s van hetgeen ik daar de revue heb laten passeren alvorens ik mijn keuze heb gemaakt.

De ranger ziet er op de foto goed uit maar vond hem in het echt toch wat aan de kleine kant.
De conquest was prachtig maar de band vond ik wat tegenvallen.
Dus uiteindelijk voor de black bay gekozen.

Mooie blauwe kleur maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat het uurwerk +15 spm liep. Vandaag dus terug laten brengen en de variant met de antraciete wijzerplaat ervoor in de plaats genomen.
Deze loopt na een uur in ieder geval nog stipt op tijd :joy::joy::joy:
Dan nu de foto’s

Blij mee, denk wel dat ik er een leren bandje op ga zetten.

Bedankt voor het lezen en/of plaatjes kijken.:+1:

105 likes

Jemig wat een prutsers! Is het horloge in de buurt van een magnetische plaat in de toonbank geweest wellicht? Dit is 100% een magnetisme-issue. Vind de antraciet-plaat in elk geval mooier! :+1:

Er over nadenkend, eigenlijk zou elk “serieuzer” horloge in de winkel even - vol opgewonden - op een timer gelegd moeten worden, om dit soort blunders te voorkomen. Ze kosten geen drol meer inmiddels.

Mijn nieuwe Speedmaster Pro uit 2020 bleek, eenmaal thuis, te prellen. Heb ik met :roll_eyes: :unamused: maar zelf even gefixt, maar dat kan niet iedereen.

8 likes

Mooie aanwinst.
Maar, je gaat uiteindelijk naar huis, wat niet je eerste keus was…:thinking:

2 likes

Misschien moet je daar blij mee zijn want die antraciet plaat is wel érg mooi zeg! Gefeliciteerd. Prachtig horloge.

2 likes

Antraciete plaat is mooi hoor, maar je bent nu met je 2e keuze naar huis gegaan? Of had je al spijt van je keuze gekregen voor de wissel? Ik zou het anders heel slecht trekken :upside_down_face:

2 likes

Mooi balen van de blauwe maar eerlijk gezegd vind ik de andere ook wel erg mooi :ok_hand:t2:

Geniet ervan en draag hem in gezondheid :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met de uiteindelijke NA :stuck_out_tongue_winking_eye:
Tudor rules anyway

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!:grinning:

1 like

Heel mooi en deze kleur is mooier dan blauw!

1 like

Wat een schitterende aanwinst :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en geniet ervan!

1 like

Heb ik een keer bij een sub gehad na service. Te sterke veer lijkt me. Ging wel vanzelf over na een tijdje.
Wel handig dat je dat als horlogemaker zelf kan fixen.

2 likes

Mooie aanwinst. Grijs vind ik mooier. Een geluk bij een ongeluk :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je 2e NA! :pray:t3::hugs:

1 like

Best slecht dat dit in het test-traject na de service niet werd opgemerkt. Net als mijn toen splinternieuwe Speedy. Het gaat uiteindelijk allemaal om snelheid en omzet…

1 like

Mooie aanwinst zo! En ook ik denk dat antraciet de juiste wijzerplaat is in dit horloge :wink: Veel plezier er mee!

1 like

Dat zou je inderdaad denken maar antraciet was mijn eerste keus, ging uiteindelijk voor de blauwe omdat ik al een zwarte black bay heb.

2 likes

Spijt niet want blauw gaf meer afwisseling in mijn collectie hoewel de antraciete eigenlijk mijn voorkeur had.

Helemaal mee eens Peter👍

1 like

Gefeliciteerd met je NA👌🏻

1 like