NA niet te plannen

Soms is er geen touw aan vast te knopen, die zgn roadmap van wat er weg mag en wat erbij moet komen.
In mijn geval slaat de balans wat door richting de betere quartzen, vorig jaar aangezet door de puike PRS-18Q inkoopactie.
Een aantal Seiko-automaatjes staat op de nominatie om te worden vervangen door een wat betere Zwitser, etc.
Heel toevallig loop ik op mijn vakantie-bestemming op aangeven van mijn zoontje (5!) een horloge winkel binnen alwaar een prachtige display met Hamiltons staat te pronken. Ook nog met tig % korting en de vrouw die zegt: joh, voor je verjaardag! En zie hier, een pracht van een quartz khaki field. Mjamm…

Zo komt er natuurlijk niets van al die mooie plannen…

43 likes

Gefeliciteerd met je NA :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd! Blijft altijd kriebelen hè?! (En zeker op aandringen van je vrouw :smile:)

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Mooi horloge en (alvast) gefeliciteerd met je verjaardag!
Die verzameling beheren is toch een blijvend iets, loopt iig niet weg.

1 like

Mijn beste,

Leuk zo’n vakantie aandenken!!
Geniet er van!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Niets mis met quartz, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Mooi man ! Een hele boel dingen zijn niet te plannen of lopen anders dan geplanned… that’s life :innocent:
Veel plezier er mee en je hebt er een top souvenir bij :+1:

1 like

Ik heb t met je te doen :wink:

1 like

Congrats, mooie klok!

1 like

Quartz! :muscle: Van harte met je nieuwe fieldwatch! :smile: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en je verjaardag!

1 like

Leuke kleur vind ik!
De korte en lange termijn visie wordt nogal eens door elkaar gehaald met aan-verkopen :see_no_evil:

1 like

En de stand na 2 dagen:
Erg geslaagd vanwege ideale afmetingen (ik gok 38mm*1cm dik). Mooie afwerking van de kast en de bolle vorm van het saffier. Ook fraai is de sluiting van de semi-canvas band, een dubbele sluitpin in de vorm van een “H”, zit ook prettig. WR van 100m is prettige achtergrondinformatie. Mooie lange wijzers. Helder datumvenster met instant flipover.
Minpuntjes: sterke reflectie van het saffier, dit in combi met de niet erg contrastrijke dial maakt het soms wat lastiger afleesbaar dan je van een field watch mag verwachten. Lume is daarintegen prima, niet sterk maar wel volhardend. Geschikte kleurcombinatie voor een desert-outfit.
Jammer dat de Zwitsers er keer op keer niet in slagen om de secondenwijzer te matchen met de indices, hier strak 1/3e ernaast.
So far so good en erg blij ermee.

(Bijna) altijd luisteren naar je vrouw.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst veel draagplezier ervan.

1 like

Gefeliciteerd met je NA, met je verjaardag en met je vrouw die je begrijpt !

1 like

Proficiat met je verjaardag en gefeliciteerd met het mooie horloge.

1 like

2 x felicitatie’s en een mooie tijd :sunglasses:

1 like

Geniet van je Hamilton!

1 like