NA; niet voor mijzelf, maar voor mijn vrouw

Mijn vrouw heeft het pronkstuk in de collectie :smiling_face_with_three_hearts:. Ze draagt hem dagelijks maar nu is ze ook naarstig op zoek naar een horloge dat ze om kan tijdens het koken :rofl::rofl:. Het virus is over geslagen :grin:.

5 likes

Hier thuis wordt de 28mm tudor style het meest gedragen.

Voor speciale gelegenheden heeft ze deze 24mm lady datejust nog sinds kort.

@ TS prachtige Tag heuer!

5 likes

TAG heuer zou zich in China kunnen gaan vestigen. Dan genoegen nemen met flinterdunne winstmarges op de horloges en zich volledig toespitsen op het uitroken van de concurrenten. Desnoods verkopen onder kostprijs en het zogenoemde dumpen van hun producten op de markt.
Dat is zo’n beetje de strategie die nu schuilt achter alle consumenten elektronica.

Mooi die Carrera! Blijft een prachtige kast, in eender welk formaat :blush:

Hier meer van hetzelfde, het boeit haar niet. Als ik al eens iets wil vertellen over horloges, zie je haar ogen al draaien van “is’t weer zover?!”.
Ik heb haar ooit een Certina quartz gegeven omdat ze overal te laat komt, maar kort erna is ze van werk veranderd en nu mag ze geen horloge meer om. Dus voor haar de perfecte reden om weer geen te dragen :wink:

1 like

Thanks! Ja klopt, goed gezien

Gefeliciteerd met dit mooie horloge

Zo :grimacing:

1 like

Er leeft een wereld van nuance tussen rommel onder barre omstandigheden maken en voor afbraakprijzen verkopen en de marges in de luxe industrie. :slight_smile: Ergens tussen die twee punten in zit een redelijke prijs.

Mijn vrouw geniet wel van horloges. Maar dan meer mode horloges.

Nu draagt ze veel een cluse.

Foto Bijenkorf

1 like

Damesschoenen fabrikanten ook. :grinning:

Goede keuze, prachtig dameshorloge!

De liefde groeit… Het begon met een Junghans Max Bill Quartz, maar werd snel uitgebreid met een Rolex Airking 5500 (om mijn pols op de foto)

2 likes

Mijn vriendin droeg nooit een horloge.
Door mij tegenwoordig wel al gaat haar voorkeur helaas (of misschien wel gelukkig) voornamelijk naar mode merken.

In het begin droeg ze het horloge ook echt als accessoire en gebruikte ze haar telefoon om te zien hoe laat het was.
Hoe ik dat weet? Omdat ze het heeft gepresenteerd om de hele(?!) dag met het horloge verkeerd om rond te lopen :rofl:

Tegenwoordig gebruikt ze haar horloge meer waar het voor bedoelt is… Haar favoriet die ze van me heeft gehad:

afbeelding

De Chanel J12 white ceramic.

5 likes

Mooi ja. Ook herkenbaar.

Heel soms mijn air king,
tot nu toe nooit zonder het eerst te vragen.
Maar eigenlijk bijna altijd een smartwatch.
In tegenstelling tot veel anderen hier vind ik dat eigenlijk wel prima…
Toen hier een paar weken geleden een pakketje binnenkwam en ik vroeg wat heb je besteld, was ik eigenlijk helemaal niet blij met het antwoord, een horloge.
Ik dacht moeten we dan Gvd in alles precies hetzelfde doen?
Gun mij toch ook mijn eigen afwijking.
Ik koop toch ook geen 880 paar schoenen per jaar
Gelukkig was het een smartwatch.

2 likes

Heeft naast iets met mij ook iets met horloges :wink:

Fortis F-39 J (gelimiteerd)

2 likes

Deze dus

3 likes

Mooi horloge, jouw vrouw is een bofkontje.:wink:

1 like

Haha nee dat hou ik voor als we 65 worden… en dat duurt nog een kwart eeuw gelukkig

Ja dat is ook zo natuurlijk. Zwitserse horloge merken doen eigenlijk meer hun best de prijzen omhoog te stuwen ipv. dat ze concurreren op prijs.

Vrouw lief ook aan de

rolex-logo-7y8Xc3xU_200

1 like