Geweldige aanwinst! Proficiat met deze topper.
Nee, hij valt niet over dat van dat horloge, wij nemen aanstoot aan de implicatie dat dr Phil niet cool is.
Ik vind hem schitterend! Van harte!
Dr Phill saved my live…
Even tot tien tellen…
Woeps
Heeft niet geholpen, zo te zien😄
Oei oei oei wat gaaf zeg!
Heel erg mooi! maar dat vond ik ook van de YM .
https://www.handmadewatchstrap.com/Strap%20SI%20Cartier%20Santos%20Custom%20Patina.html
Klein addendum; n.a.v the Wolf zijn opmerking. Inderdaad toont de link het oude model. Sorry. Maar voor het groen is wel erg fraai.
In de link zie ik het “oude” model van de Santos.
Voor die Cartier dan een bescheiden, elegant sigaartje en die grote jongens wanneer de breitling om de pols zit? … iig veel plezier van je nieuwe horloges!
Jaha, maar ook aan cartiers komt potentieel wristcheese
Ik zou eerder een Tank Solo XL nemen als ik een Cartier zou kiezen, maar die is direct dan weer een stukje dressier. Maar hoe dan ook heel mooie allrounder, geniet ervan!
Leuk om wat meer Cartier shots te zien passeren hier
Ik snap je, prachtig en uniek stukje horloge kunst.
Ik vind het wel lef hebben om dit te kopen, ik snap dat je hiervoor kan vallen dat zeker maar ik heb een beetje een one night stand gevoel erbij.
Echt te lekker om niet toe te happen, maar daarna…
De Rolex was wat meer een stabiele dame dan zo een sexy stukje smulgoed in mijn ogen.
Geniet er Iig volop van, maar dat kan niet misgaan.
Prachtig !
Gefeliciteerd! Ik had deze ook gespot op de site en heb ook heel even overwogen een appje te sturen. Prachtig horloge en gewoon gave keuze.
Zo denkt een pretdrukker!
pretdrukker
Op de wc zitten is gewoon fijn
De Cartier Santos mag inderdaad wat meer in de spotlights staan.
Zelf vond ik het ook een mooi model. Wel zag ik in April dit jaar een Cartier Santos in een vitrine, en ik kwam erachter dat het niet mijn ding was. Waarschijnlijk was het een medium model, net dat wat ik te klein vind. Misschien kom ik ooit eens een XL tegen, en dan kan ik daar weer over posten of ik er wat aan vind.
Die blauwe heb ik ook eens gezien op chrono24 en vast gezet in mijn wishlist. Door dat die verkocht zijn, zijn ze uit mijn lijst verdwenen.
Nu staat er een Rolex Explorer II in. Op de foto leuk, dus ben ik benieuwd of ik in het echt hier wat aan vind. Echter als ik langs een vitrine met Longines kunstwerken loop, smelt 🥰