Het komt niet vaak voor dat ik een NA post op het forum, ondanks dat de hobby de afgelopen jaren redelijk uit de hand is gelopen… Maar deze vind ik te leuk en te mooi om vrijwel ongemerkt voorbij te laten gaan. Vrijwel? Ja, de oplettende kijker heeft em al langs zien komen in het draadje eerste aanwinsten van 2026. Maar nu iets uitgebreider:
Al een tijdje ben ik met een schuin oog B&O watches aan het volgen vanwege de prachtige collectie die zij elke keer weer kunnen verkopen. Zij zijn fan van de Tudor Prince horloges. Ik sinds een paar jaar ook, zeker na mijn aankoop van een black bay 36 ben ik overtuigd dat Tudor een geweldige waarde voor het geld biedt. Een 74034 zou een geweldige aanwinst zijn voor de collectie… In de week na kerst kwam een prachtige 74034 voorbij. Uit 2006, dus modern genoeg, en zowaar ongedragen en in stickers!
Afspraak gemaakt, met een maat en mijn lieftallige echtgenote de auto ingestapt en zodra het horloge om m’n pols zat wist ik het wel, dit wordt em! Altijd een feestje om zelf de stickers te mogen pellen, en ik wilde er een momentje van maken. Helaas daarna geveld door griep en na wat drukke weekenden, is het moment vandaag pas aangebroken. Zie hieronder de foto reportage van ‘het momentje’.
Dank voor de aandacht, ik ga genieten!
Wauw wat gaaf! Gefeliciteerd met je NA!
Geweldig! Geniet ervan!
Mooie Tudor. Veel plezier ermee.
Prachtige aanwinst, veel draagplezier gewenst ![]()
Heel vet!
Prachtige Tudor, gefeliciteerd met deze NA
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze vreugdevolle aanwinst!!
Grandioos!!
Ik wens je er een formidabele tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Nice! Ja, bij B&O kun je gerust wat kopen. Gefeliciteerd en geniet ervan!
![]()
Prachtig! Gefeliciteerd!
Erg mooi. Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd ![]()
![]()
een tudor naar mijn smaak wel,
draag hem met plezier
Mooie NA ![]()
Van harte!!
Gefeliciteerd met deze aanwinst ![]()
Prachtige aanwinst , geniet ervan !
En inderdaad bij B&O kun je met een gerust hart wat kopen!
Veel draagplezier met deze mooie Tudor.
Hier mag je terecht trots op zijn hoor !
Veel draagplezier gewenst.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst😀