( Het gebruikelijke verhaaltje ga ik niet opnieuw plaatsen. Maar ik zal hier de link plaatsen met alle info en historie van de Cabot Watch Company aka CWC… CWC Addict )
De G10 die ik voorbij verjaardag gekocht heb, heb ik alweer verkocht… Deze lag sinds aanschaf onaangeroerd in zijn originele verpakking in mijn kast… Toen er in het “gezocht” rubriek en aanvraag voor een G10, heb ik besloten de knoop door te hakken en aan forumlid @Tijdspanne te verkopen. De deal was snel rond alleen PostNL niet ( Ik hoop dat deze inmiddels na bijna een week goed is aangekomen:pray:t3: )
Ik was eigenlijk niet echt op zoek naar een andere, maar ik stuitte bij toeval in het blauwe gedeelte op de advertentie van @Pjotr die zijn issued G10 te koop had staan. Ik hier was de deal snel rond een vandaag reeds in samen met mijn vrouw vanuit Zeeland naar een pittoreske stad in het midden van het land. Na hartelijk te zijn ontvangen met een heerlijke bak koffie. ( Bedankt nogmaals ) Hebben we de deal snel rond gemaakt en zijn we weer op weg gegaan voor wat site seeing in de buurt.
Dit is een G10 uit 1990 die inmiddels wel een servicebeurt. Heeft gehad
En nieuw ( boller ) glaasje, nieuwe pakkingen, de lume op de wijzers zijn opnieuw aangebracht en het uurwerk zelf heeft ook een servicebeurt gehad. Dus deze kan weer halen mee!
Voor mij is dit mijn eerste issued G10.
Gefeliciteerd met de mooie vintage CWC! Draag hem met plezier!
Post NL is langs geweest en heeft de nieuwe cwc bezorgd. Dat duurde even inderdaad maar het wachten is beloond en ik ben er zeer blij mee! Nogmaals bedankt ook.
Echter dan deze G10 wordt het niet Maus. Ook de achterzijde zeer tof. Gefeliciteerd en veel plezier ermee. Svp in “Wat dragen wij vandaag” even erbij zetten wélke je om hebt.