2 jaar na het lid worden van het forum kan ik eindelijk mijn nieuwe aanwinst aankondigen.
Na enige discussie met de “baas” thuis, heb ik haar kunnen overtuigen dat er een nieuw horloge uit het geboorte jaar van onze zoon aangeschaft moest worden
Eenmaal aangekomen in Amsterdam bleek dat S&C sinds deze week een tijdelijke tudor boutique heeft. Hier heb ik de bb58 en de bb gepast. En de keuze is gevallen op de BB omdat ik de bb58 net iets te klein vond.
Na de aanschaf het vrouwtje maar getrakteerd op loetje want dit heeft ze een tijd moeten missen
Gefeliciteerd met deze mooie Tudor. Of eigenlijk dubbel gefeliciteerd als ik zie wat er in de kinderwagen ligt .
Heeft de kleine toevallig ook blauwe ogen?
Ahhhhh… Je vrouw haat jou! Dat spijt me voor je, want inderdaad, die steaks kun je liever thuis kruiden en fabriceren. Grappig genoeg heb ik een collega die altijd een reden zocht om zakelijke lunches bij Loetje te doen, en van arren moede ben ik in de loop van de tijd maar tonijn gaan bestellen, omdat de biefstuk Bali m’n maag omdraaide als ik dat bord ook maar aan zag komen.