Gaaf hoe Seiko die speciale wijzerplaten blijft maken! Mooi verhaal en natuurlijk gefeliciteerd met de NA!
Cool
Schitterend! Toen ik net op het forum zat , vond ik zoiets maar niks. Te klassiek. Inmiddels volledig bijgedraaid. Is echt prachtig.
Mooi en 6R27 dus ‘gewoon’ 28.800vph net als een ETA2824
Smaakvol horloge deze Seiko, geniet ervan.
Wow, da’s een mooi stuk Japans blauw
Schitterend hoor.
Hahaha mooi verhaal ,en wat een prachtige aanwinst.
Mooi hoor👌 geniet ervan.
Toffe aanwinst hoor geniet er van
Bedankt iedereen voor jullie reacties!
Moeilijk te zien, eigenlijk alleen rond de randjes van de wijzers, en dan als er licht op of langs schijnt. Ik zou eigenlijk een GIFje moeten maken om dit het best te tonen. Ze lijken minder geblauwd dan bij mijn SVCS013, daar was het effect duidelijker!
Inderdaad he
Ja, en als movement snob ben ik hier maar wat blij mee. Ik kan 21600vph met centrale sconden steeds minder goed verdragen merk ik. Oké, mijn SLA025 met 36k spant de kroon, maar dit is al een stuk beter dan mijn andere Japanners!
Gangreserve-complicatie is ook leuk om eindelijk eens te hebben trouwens. Nu kan ik heel duidelijk zien wat er wel en niet helpt met automatisch opwinden. Wandelen haalt bijvoorbeeld veel minder uit dan ik dacht!
Dank voor de tip, ik heb het toch maar geprobeerd! Nette mail in het Duits opgesteld, kijken wat er terugkomt.
Overigens, net onder de timegrapher-app gelegd.
+3.7 met plaat naar beneden, +1.8 met kroon omhoog
Seiko, wat is er met je gebeurd? Dit soort goeie resultaten ben ik niet gewend…
Ze zijn van het padje af.
Dat roept iedereen.