NA: Nieuwe Daytona ... ❤️

Na een spontane actie onverwachts maar niet onbemind heb ik een nieuwe Daytona gekocht…
De collectie is altijd in beweging… En soms wordt het een beetje saai en krijg je het gevoel wat ik bij sommige hier al vaker heb gelezen: ’ dat ze het allemaal al een keer gezien hebben’.

Nu ben ik redelijk Rolex-minded. En heb de afgelopen jaren ook al wat modellen geprobeerd. Echter een Daytona nog nooit. Wel vaak over zitten wikken en wegen… Maar is nooit een overtuigende begeerlijke klok voor mij geweest. Totdat de nieuwe uit kwam… Maar ja… Niet leverbaar en hele lange wachtrijen… Dus zet je die maar een beetje uit je hoofd.
De listprijs was interessant… Maar zo bleek later, niet realistisch meer haalbaar… Of je moet na jaren geduld een keer aan de beurt komen… En dan maar afwachten wat het horloge dan zou moeten kosten.

Geduld is niet mijn beste eigenschap. Soms moet je. Maar als het kan… Waarom ook niet.
Mijn Seadweller was de eerste nieuwe gekochte Rolex. Iets speciaals. Vond ( en vind ) het een topmodel betreft de Rolex-duikers. Geen twijfel over mogelijk. Maar ook erg herkenbaar voor de horloge-leek. En hoe stom het ook klinkt. Ik hoef er niet mee op te vallen. Vind het ook niet prettig als ik tijdens mijn werk erop geattendeerd wordt dat ik een Rolex draag. Dus iets onopvallender mocht wel. De Milgaus droeg ik dan ook vrijwel dagelijks voor de korte tijd dat ik deze gehad heb. Maar ook voor de Milgaus was het toch vaak de 2e klok die dagelijks gedragen werd en de SD in het weekend.

Ik wil gewoon één klok die ik altijd kan dragen. Die ik mooi vind. Niet te opvallend is voor een leek. En het mag ook wel een beetje iets speciaals zijn.

Het was wel even slikken. Maar toch vol overtuiging de aankoop gedaan. Ook met het idee dat het dan nu wel even klaar is :slight_smile: Straks weer een nieuwe jaar. 2017 gaan we weer sparen. Nu nog even genieten.

Vanochtend nog even de tijd genomen om wat fatsoenlijke(re) foto’s te maken. Hij zit nog in de stickers. Dat laat ik nog even zo… Moet nog een momentje voor mezelf creëren om ze rustig eraf te gaan peuteren. Moet nu nog even alles laten bezinken.

Ik kan een hoop over het horloge vertellen. Maar ik ben beter met foto’s dan met woorden.
Dus kijk zelf maar :slight_smile:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

169 likes

Van harte @Helden :ok_hand:t3:

Heel mooi horloge. Geniet ervan. :+1:

Gatverdamme wat mooi!
Geniet ervan!

1 like

Zooo hee, wat een aanwinst.:thumbsup:

Gefeliciteerd, geniet er van!

Geweldig mooi horloge. Lekker genieten van deze mooie aankoop :+1:

Ik ben zelf niet echt Rolex minded, maar de Daytona heeft iets. Heel erg mooi…van harte! :thumbsup:

Ik heb je topic titel hartje even gerepareerd :wink:

1 like

Proficiat! Zeer mooie klok!

Maar hoe kom je hier bij :wink: [quote=“Helden, post:1, topic:86358”]
Dus iets onopvallender mocht wel
[/quote]

1 like

Proficiat! Wat een super klok zeg, smerig mooi!

Ge Wel Dig!!

Gefeliciteerd!

Mooi! Wat is dat voor “inscriptie” aan de linkerzijkant van het horloge?

Stickertje :wink:

3 likes

Hele gave klok! Wat heb je dan ook nog meer nodig… :slight_smile:

Wat een prachtige klok! Van harte proficiat.
Toch de wachtlijst kunnen voorbij steken?

Supermooi!

Proficiat David!
Geweldig mooi en knap gemaakt :+1:

Onopvallend is twijfelachtig
Maar who cares

1 woord : Prachtig !
Foto nr 3 is om in te kaderen, :+1:

Tja, jeetje, ehhhh. WAT GAAF!! Geniet ervan. Mooie niet-alledaagse keuze voor een Rolex.