Omdat jij het een wat vrouwelijk horloge vind blijkbaar,zijn de mannen die dit dragen voor jou geen echte mannen?
Yup. Dat is een onvervalste mannenburger.
Gefeliciteerd met deze iconische aanwinst ! Mooie foto’s ook
Dat hartje in de topic titel maakt het ook helemaal af
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Dit moet toch wel voelen als een ‘mijlpaal bereiken’, proficiat!
Ik sluit me aan bij de rest van het forum. Top! Geniet ervan!
Mooi! Dit moet nu toch wel voelen als…ehh…dat je super mario hebt uitgespeeld na 10.000 keer proberen.
Und jetzt?
Prachtige klok natuurlijk, maar als ik dan toch een kleine kritische noot mag plaatsen… Waarom moet bij er Rolex toch altijd een half a4tje aan tekst op wijzerplaat staan… Zonder al die tekst zou hij er veel cleaner uit zien m.i.
Gechargeerd gezegd: als het dan een Rolex moet zijn, dan deze! Werkelijk indrukwekkend. O ja, een Cellini vind ik ook echt mooi. Vooruit dan maar weer.
Whaha briljant
machtig prachtig. De op 1 na mooiste op dit moment
Gefeliciteerd.
Wat een prachtige aanwinst.
Veel draagplezier
Welke vind je de mooiste? Ben wel nieuwsgierig!
Dikke vette klatser! misschien vloek ik nu wel in de kerk maar ik vind deze als je hem heel goed bekijkt en de afwerking ziet mooier dan de newman versie… wat een gaaf ding zeg…
Wat een horloge. Erg begeerlijk.
Opvallend is het mijn inziens juist wel met die panda plaat. Een absolute eyecatcher.
Voor onopvallendheid (als dat echt belangrijk zou zijn) is de zwarte een betere keuze denk ik.
Stickers… tja… Als ik ebay check, ben ik toch verbaasd over het aanbod. Had ik niet verwacht.
Als ik dit zie verbaas ik mijzelf ook Paul
Sjezus…
Waar the **** gaat dan weer over? o.O damn die prijs… Weet je zeker dat je al je organen nog hebt en niet een nier hebt verkocht?
Ja, die had ik ook gezien. Gaat nergens over, of vooruitziende blik
Maar prijzen vanaf 16-17k toch aardig wat keus.