NA: nieuwe klatsers....

Nadat ik afgelopen week een mooi onderonsje had met @Triplock waarbij ik mijn Oris verkocht aan hem, kwam het gesprek op Tudor.

Uiteindelijk ben ik vertrokken met een Black Bay Red Bezel. We hadden al gesproken over de Black Bay GMT en dat ik deze weleens wilde proberen.

Het heeft denk ik geen 3 dagen geduurd voordat ik weer contact had met hem en nu had hij via via de Black Bay GMT op de kop getikt. Dus Red Bezel eruit, GMT erin. :joy:

En de koffie smaakt goed…

73 likes

Gaaf horloge, geniet er van!

1 like

Topper. Staat je goed

1 like

Erg fraai, een mooie aanvulling op de Black Bay lijn :+1:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze weldadige globetrotter!!
Een fraai horloge van een befaamd horlogehuis!!
Geniet er van.:watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Super gaaf! Geniet er van.

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Nondeju, is dit een blijvertje, of ga je roch uiteindelijk zwichten voor die gmt rollie? ( niet passen hoor want dan ga je sowieso voor de bijl ) :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Tsja, vooralsnog is het een blijvertje, maar niets is veranderlijk als een WUS en zijn collectie…

2 likes

Echt een gaaf ding👌🏻

1 like

Lekker DIK horloge :+1:t2:

2 likes

Fraaaaaaiii!

1 like

Van harte gefeliciteerd
Veel draagplezier

1 like

Genieten!!!

Veel draagplezier!!

1 like

Mooi hoor! Van harte! :smile: :+1:

1 like

Kijk. Dat demonstreert wel dat je de pols ervoor moet hebben. Bij mij slaat dat ding waarschijnlijk als een lul op een weduwnaar, maar hij doet het goed bij je.

2 likes

Super! Heel mooi!

:beers:

1 like

Mooie NA route dit :stuck_out_tongue:!

1 like

Zeer Fraai! Genieten maar! :star_struck:

1 like

Hatseflats!
Mooi spul man… :+1:

1 like