Ik moest er iets meer dan 2 weken op wachten, maar vandaag dan mogen ontvangen. Moest even een YouTube filmpje bekijken om het principe te begrijpen. Ze zitten echt heel fijn om de pols. Ik heb ook nog een aantal soortgelijke, maar goedkopere CNS straps onderweg. Heel benieuwd of ik verschil ga merken.
ps. ik denk niet dat dit mijn laatste MN Erika straps zullen zijn
Interessant idee om een MN met een Meistersinger te combineren. Op broeden…
Erika’s banden: goei spul, hè? Heb er twee besteld toen het warme weer daar aanleiding voor gaf. Even wennen aan plaatsen. En vooral het sluiten van het haakje. Dat vergt wat handigheid. Verder niets dan lof.
Het verschil merk je zeker. Materialen van Erika zijn veel beter. Al zijn haar prijzen wel hoog voor een stuk elastiek met hardware.
De CNS straps hebben een andere manier van lussen/bevestigen (lees, niet te doen ).
Je kunt ze echter aanpassen wanneer je handig bent met naald en draad (kleine aanpassing).
Als je de cns banden binnen krijgt zul je zien wat ik bedoel. Overigens zijn ze na de aanpassing best te pruimen (en een tiende van de prijs).
MN strap blijft desondanks beter zitten en blijft ook langer goed. Mijn eerste MN strap heb ik al een paar jaar…
Veel plezier ermee