Jaren geleden…
Werd mijn aandacht getrokken door een Seiko Monster van de vierde generatie. Mooie blauwe wijzerplaat, zwarte bezel, prachtig! Alleen vond ik destijds de maat een beetje te groot. Beetje jammer.
Bij ons op 't Dorp…
Vorig jaar bij de juwelier ff batterijtje wisselen van één van m’n Quartzen. Tussen de Seiko’s in de vitrine ook Monsters. En, ook eentje van de Tweede generatie! Huh, wat is dat dan? Eenmaal thuis ff opgezocht op het net, dat horloge is al heel lang niet meer in productie! Hmmm
Monsters blijven kriebelen…
Laatste tijd merkte ik aan mezelf dat ik steeds vaker redenen zocht om, vlak bij die juwelier, een boodschap te doen. En natuurlijk ff naar binnen om te checken of dat ouwe, en toch nieuwe Monster, nog niet weg was. En iedere keer weer lag ie me aan te kijken, alsof…
Toch maar ff passen…
Nooit eerder een Monster gepast, nu dus eentje van de Tweede generatie en dat viel mij 100% mee qua maat. Tja, over uiterlijk valt natuurlijk niet te twisten maar deze is voor mij zeer aantrekkelijk! Van de vriendelijke verkoopster kreeg het oude, nieuwe Monster ook nog eens drie jaar garantie erbij!
Eindelijk…
Ben er nog niet uit of het een Sea Monster of een Air Monster is,
maar zeker is het nu Mijn Monster…