NA...... nieuwe ouwe Monster!

Jaren geleden…
Werd mijn aandacht getrokken door een Seiko Monster van de vierde generatie. Mooie blauwe wijzerplaat, zwarte bezel, prachtig! Alleen vond ik destijds de maat een beetje te groot. Beetje jammer.

Bij ons op 't Dorp…
Vorig jaar bij de juwelier ff batterijtje wisselen van één van m’n Quartzen. Tussen de Seiko’s in de vitrine ook Monsters. En, ook eentje van de Tweede generatie! Huh, wat is dat dan? Eenmaal thuis ff opgezocht op het net, dat horloge is al heel lang niet meer in productie! Hmmm

Monsters blijven kriebelen…
Laatste tijd merkte ik aan mezelf dat ik steeds vaker redenen zocht om, vlak bij die juwelier, een boodschap te doen. En natuurlijk ff naar binnen om te checken of dat ouwe, en toch nieuwe Monster, nog niet weg was. En iedere keer weer lag ie me aan te kijken, alsof…

Toch maar ff passen…
Nooit eerder een Monster gepast, nu dus eentje van de Tweede generatie en dat viel mij 100% mee qua maat. Tja, over uiterlijk valt natuurlijk niet te twisten maar deze is voor mij zeer aantrekkelijk! Van de vriendelijke verkoopster kreeg het oude, nieuwe Monster ook nog eens drie jaar garantie erbij!

Eindelijk…
Ben er nog niet uit of het een Sea Monster of een Air Monster is,
maar zeker is het nu Mijn Monster…



Qua band ben ik er nog niet helemaal uit, voorlopig even op gebruikt rubber…

36 likes

gelukkig heb je niet te lang getwijfeld :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Mooie versie van de Monster. Welke band zat er standaard bij?

En gefeliciteerd met deze NA!

2 likes

Cool ding, staat goed!

Ik heb ook een Seiko duiker onderweg, spannend!

1 like

Dit is de originele band. Mooi maar voor mijn 18.5/19 polsen net iets te lang naar m’n zin…


5 likes

Ah, die Z22 band staat hem top en kun je makkelijk hebben hoor.
Maar smaken verschillen uiteraard.

1 like

Is de sea monster :wink:. Gaaf!

1 like

Dat dacht ik ook, maar op de achterkant staat Air Diver…:thinking:

1 like

Gefeliciteerd met je monster. Veel draagplezier gewenst!

1 like

Geniet van je nieuwe aanwinst

1 like

Mijn beste,

Een robuuste schoonheid!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gave :japanese_ogre: en qua weer goed getimed :sunglasses:

1 like

Hele mooie :ok_hand:
Ik vind de kleur van de bezel geweldig.
Geniet ervan.

1 like

Mooie NA :+1:t2:

1 like

Gelukkig staat dat op alle sea monsters :wink:

3 likes

Een beeldschoon Beest! :sunglasses:
Heel veel fijne polstijd gewenst met dit prachtige horloge.

1 like

Gefeliciteerd! :+1: :beers:
Monster (in al z’n uitvoeringen) is nog steeds een van de leukere horlogemodellen, vind ik dan.

1 like

Monster: niet voor iedereen en ik word er warm van :fire: Mooie vondst, veel draagplezier ervan!

2 likes