De vakantie is begonnen. Eerste tussenstop in Biel om het Omega museum Cité du Temps te bezoeken. ‘s Avonds aangekomen en na het ontbijt naar het museum. Prachtig om de ontwikkeling van Omega te zien, maar ook de Swatch-verdieping riep allerlei herinneringen op. Na het museum natuurlijk ook nog een bezoek gebracht aan de winkel. Daar lag de nieuwe Seamaster (met oranje details) die dag voor het eerst te schitteren. Ik was al langer aan het kijken naar een horloge dat ik op vakantie altijd aan kan en voor de vakantie zelfs nog een Seiko x Denham gekocht. Ook leuk, maar natuurlijk geen Zwitsers top horloge. En als je dan eenmaal gaat passen ben je eigenlijk al verkocht.
Ondertussen had mijn vrouw haar oog laten vallen op een prachtige De Ville Prestige met groene wijzerplaat. Leren band of stalen band? Toch maar voor staal gekozen. Draagt fijner in de zomer.
Afijn, ook daar de knoop doorgehakt en vervolgens de betaallimiet verhoogd. Kak, dat duurt 4 uur! Dan gaan we nog maar even lekker lunchen aan de Bieler See en het centrum van Bern bezoeken. Wat een prachtige stad is dat!
Uiteindelijk weer op tijd terug bij de Omega store, glaasje champagne erbij, nog een keer passen, nog één schakeltje uit de stalen band van de De Ville en betaling in orde gemaakt. Formulieren voor de tax refund waren ook al in orde dus we konden vertrekken. Wat een fantastische eerste dag van de vakantie!
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
Wat een toffe seamaster gefeliciteerd
Goed begin van de vakantie!
proficiat!
Zo je bent er snel bij met deze Seamaster! Net uitgebracht en nu al mee op vakantie! Gefeliciteerd en fijne vakantie! Die is in ieder geval al goed begonnen.
Heb je ook nog wat foto’s gemaakt in het Omega museum of mocht dat niet?
Jaloersmakend Die nieuwe 300M
Is zo gaaf! Ik snap wel dat je voor de bijl gegaan bent. De Deville ook… maar de 300M is echt
Fijne vakantie nog
nice
draag hem met plezier
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst.
Gefeliciteerd met jullie mooie aanwinsten! Die vakantie is goed begonnen
Zeker, volop foto’s gemaakt in het museum. Erg mooi om de ontwikkeling van Omega te zien, de band met de ruimtevaart maar ook de tijdwaarneming bij sporten
Lekker begin van de vakantie. Goed bezig. Geniet van de twee NA’s en uiteraard van de vakantie. Jouw nieuwe ‘nieuwe’ Seamaster is
Bam! Doorpakken, haha. Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinsten, ze zijn beiede prachtig.
Prachtige 300M, fijne vakantie nog en heel veel draagplezier
Mijn beste,
Een chique aanwinst.
Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met deze schitterende Omega’s. Die nieuwe Seamaster is prachtig zonder datumvenster.
De groene plaat staat ook perfect op de De Ville Prestige.
Heel veel plezier op jullie vakantie.
Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinsten! Geniet er van en ook van de vakantie natuurlijk
WoW, schitterende aanwinsten Gefeliciteerd
Hopelijk is er nog wat vakantiegeld over. Fijne vakantie!
Gaaf, mooie aanwinsten na een leuke vakantie gefeliciteerd!
Proficiat met jullie mooie aanwinsten en natuurlijk een fijne vakantie!!