Gefeliciteerd ! Een na in het buitenland is toch extra leuk.
Droeg een swatch op mijn 20 ste dus je bent lekker bezig
Gefelicteerd met de Tudor
heb nog een moonswatch die mee is! die krijgt zo nu en dan ook nog wat draag tijd
Why? Laat je de andere horloges dan in het hotel liggen?
Herkenbaar, wellicht dat een simpel maar classy armbandje ook een mooie reminder kan zijn aan jullie trip (verzin het maar), veel plezier in ieder geval met jullie mooie reiservaring
Helemaal niet.
Als je op je 20ste van eigen geld een 116710LN
Hebt gekocht, vervolgens op vakantie kan naar Korea en hier een Tudor kan halen, doe je hebt echt niet slecht. Heel netjes zelfs .
Ondanks dat je het zo goed doet, is de wijsheid van je vriendin goud.
Dit brengt balans en het kan ervoor zorgen dat je op het rechte pad blijft. Ik zou ook eens wat vaker naar die van mij moeten luisterenā¦
Van harte met je NA en fijne vakantie!
ik laat ze wel is in het hotel en soms neem ik ze mee in mn tas als we echt meerdere dagen we zijn
yea, ze heeft ook wel een punt hoor, als je alle bedragen bij elkaar optelt is het bizar veel geld en voor meeste mensen ( waaronder mijn vriendin ) niet realistisch, nou verwen ik haar zeker, maar wat zei ook zegt ā besef je dat je nou 4k+ voor een horloge weinig geld noemt ā
Gefeliciteerd met je NA! Geniet ervan
Gefeliciteerd met de aanwinst
āUiteindelijk wil je een Tudorā
Trueee, verslaving is wel een serieus dingetje⦠zoveel moois⦠uiteindelijk is de grail toch wel een daytona of een pepsi uit mijn geboortejaar
Gefeliciteerd
Geniet van een mooie vakantie en een prachtige NA!
Mooie! Veel plezier in Seoul.
Mooie aanwinst, geniet ervan!
Net een nieuwe horloge binnen en nu al bezig met de grail hahahaha
Dat klinkt inderdaad als een
yea⦠wat zal ik zeggen
Van harte met deze rooie rakker!!!
Mooie NA.
De herinneringen aan de reis, die er bij horen maken het plaatje compleet
Veel draagplezier gewenst
Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd