NA - Nieuwe Tudor in Seoul!

Hier ook :sweat_smile: โ‚ฌ150 pp incl de bungalow tent vol gaten en zure wijn :joy::joy::joy: maar die vriendin is nog steeds mโ€™n vrouw en de horloges komen nu :sweat_smile::joy:

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:t2:

2 likes

Wat een leuk verslag is dit, succes en veel plezier ermee.

2 likes

Klinkt als een hele fijne vakantie en gefeliciteerd met die mooie Tudor. Geniet ervan. :facepunch:

1 like

Mooie NA! Gefeliciteerd.

1 like

Mooi man en proficiat! :ok_hand:

1 like

Proficiat! Deze oogt enorm mooi in het echt. Fotoโ€™s doen hem geen recht aan.

Geniet ervan

1 like

precies dat inderdaad, het rode komt op fotoโ€™s niet heel erg door, maar het is echt een plaatje

1 like

Nice, ga je hem aangeven of neem je het risico om onder de BTW uit te komen op Schiphol?

Toen een vriend van me op zijn achttiende bij zijn moeder aankondigde dat hij met zijn eveneens achttienjarige vriendin ging trouwen riep zijn moeder โ€œOh well, thereโ€™s always divorceโ€. Die zijn 38 jaar later nog steeds samen, ook al zijn ze twee jaar gescheiden geweest en toen hertrouwd.

Zelf woon ik inmiddels met mijn vijfde levenspartner samen. Mileage may vary.

Daar staat hopelijk gewoon een goed bed. :smiling_face:

Gefeliciteerd met de Tudor. Ik vind hem leuk. Charmant zelfs.

Maar inderdaad, je hebt ontegenzeggelijk meer doekoe dan ik toen ik twintig was, ondanks zeven jaar parttime werk mijnerzijds. :wink:

2 likes

Vet man! Ik ga deze ook eens passen. Het rood is op elke foto anders. Vind je het terecht dat hij Burgundy heet, of zou je het rood een andere naam geven?

1 like

nee ik vindt het opzich wel terecht! rood komt er wel mooi donker uit als je hem om je pols hebt