Na: nieuwe watchwinder

Zaterdag eindelijk binnen, mijn nieuwe spin r watchwinder.

Op baselworld heb ik Robert van Twco gesproken over zijn nieuwe plannen betreft de watchwinders. Direct na wat plaatjes de winder besteld en afwachten. Afgelopen zaterdag kreeg ik hem eindelijk binnen, de spin r watchwinder.

Ik was al even op zoek naar een kleine winder maar vond de swiss kubik erg duur. Deze winder viel meer binnen mijn budget. Normaal post ik geen nieuwe items maar met deze ben ik toch bijzonder blij en trots. Jonge Nederlandse ondernemers die in deze branche starten, stimuleer ik graag :-).

Fijne zondag !

5 likes

Mooi ding!! Scherp geprijsd ook voor een model wat je via een App-je op je telefoon kunt bedienen.

Veel plezier met deze mooie aanwinst :smiley:

Thnx! Prijs is inderdaad scherp en de app werkt leuk:-)

Prachtig! Werkt ie op netstroom of op batterijen?
Ik heb ooit eentje op batterijen gehad, maar die zoog stroomā€¦
Kan je er eens een filmpje van posten? Die led verlichting lijkt me we cool! :smiley:

Accu gaat 25 dagen mee :smile: ben nu niet thuis om een filmpje te maken maar met de app kan je de verlichting aan en uit zetten .

En kan je hem ook gewoon aan het net laten hangen?
Want accuā€™s verslijten (uiteindelijkā€¦)

Jep.

http://r2watchwinder.nl

Jahhh, een filmpje zou fantastisch zijn :yum:

mooi ding, wat zijn de afmetingen? kan ik op de site niet vinden, of ben ik kippig?

Net even opgemeten en een filmpje gemaakt :grin:

L 16 B 13,5 h14,5

Wil alleen het filmpje uploaden maar hij pakt geen MP4 bestand. Iemand een tip?

[URL=http://nl.tinypic.com/r/24eup90/9]View My Video[/URL]

Original Video - More videos at TinyPic

Volgens mij werkt hij zo

1 like

Mooi stukje techniek.
Had net bedacht, naar aanleiding van een ander Topic dat ik eigenlijk geen watchwinder nodig heb.
Maar begin nu wel te twijfelen.

1 like

Ik ben wel benieuwd waarom je hebt gekozen voor een watchwinder.

Heb er zelf wel eens naar gekeken, maar ik snap de meerwaarde niet zo. Ik heb een stuk of zes automaten, maar die lopen allemaal toch niet binnen COSC-standaard, zodat je ze alsnog op tijd moet draaien als je ze van de winder haalt na een paar dagen. En de rest is handopwinder, dus dat heeft ook niet zoveel zin. Ben benieuwd naar je overwegingen :slight_smile:

Goede vraagšŸ˜

Ik wilde een winder voor mijn 1601. Deze heeft geen snelverzetting. Rest van de horloges heeft een snelverzetting en gaat dus niet in de winder :wink:

Juist, ik snap 'm. Van mijn 1601 (inmiddels verkocht) meen ik me te herinneren dat de ā€˜semi-quick setā€™ niet werkt (terug naar 20.00 en dan naar 0.00); volgens mij gaat 'ie dan gewoon een dag terug of niet?


Archieffoto (omdat het zoā€™n mooi klokje is)!

1 like

Klopt. Er is geen enkele vorm van snelverzetting. Soms wil ik mijn 1601 dragen maar staat hij een halve maand verkeerd. Pak hem dan toch niet maar zou het wel willen. Dit probleem is nu opgelost :smiley:

1 like

Hoe sluit dat deurtje en heeft het een echte scharnier of is het een plastic ā€œgootjeā€ ?

Ik kan me niet voorstellen dat het slotjemagnetisch is ? :smiley:

Ik zit er ook aan te denken om de Spin-R aan te schaffen. Vanmiddag bij Dirk Oskam in Rotterdam heeft hij mij er 1 laten zien. Zag er wel mooi uit en lijkt mij wel handig voor mn Senna Tag Heuer. Ik weet niet waar jij hem hebt besteld maar bij Dirk Oskam kost deze EUR 159,-. Misschien aan de Sint vragenā€¦

Mooi ding! Schitterend met die app.

Sint krijgt het nog druk met al die ā€œbakkiesā€ :smile:

Ik heb hem besteld bij Robert van Twco

http://r2watchwinder.nl/#shop

Slotje is inderdaad niet magnetisch :wink: