Ik was al langer op zoek naar een explorer-achtig horloge, dus bij San martin maar eens twee verschillende lookalikes besteld van 39mm. Leuk, maar toch niet wat ik zocht. Toen een Smith op de kop weten te tikken in de zenuwslopende seconden naar het beruchte tijdslot van TimeFactors op zondagmiddag. Mmmm, 36mm toch net iets te klein. Een echte Rolex dan? Nope, niet mijn ding. Nog afgezien van de belachelijke prijzen is ook het type mensen dat er mee rondloopt niet helemaal mijn slag. Het merk heeft het cachet van vroeger toch grotendeels verloren door het opmerkelijke aantal getatoeërde patjepeeërs dat als eerste teken van succes een Rolex koopt en komt voorrijden in een Mercedes. Dus werd het, na nog veel vergelijken en recensies lezen en kijken, deze Nivada die ik vanmiddag, na een aantal weken wachten, bij Ace & Dik kon ophalen. Band op maat laten maken, lekker kopje koffie erbij en na het afrekenen het zonnetje in op de Van Baerlestraat. Nog even een rondje Stedelijk gedaan en daarna content weer naar huis.
Mooi horloge.
Gefeliciteerd met deze aparte schoonheid!
Met dit horloge ben je het voetvolk inderdaad ontstegen.
Ook leuk: een NA topic dat begint met foto’s.
Ze zullen in de regel wel meer fatsoen hebben dan jij. Dat dan weer wel
Gefeliciteerd
Mooi horloge !
Tevens deel ik volkomen jouw mening betreffende de “nieuwe” Rolexdragers…
Leuk merk!
Gefeliciteerd! Mooie aanwinst!
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze mooie verworvenheid!!
Ik wens je er een fantastische tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Mooie NA, gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met je prachtig horloge, helaas vind ik je grote hoeveelheid vooroordelen over Rolex dragers verre van prachtig…pff triest wat jij allemaal durft neer te pennen…
Mooi horloge, gefeliciteerd met je aanwinst.
Mooie keuze, leuk merk! Draag hem in goede gezondheid
Mooie keuze. Gefeliciteerd met je NA . Tof merk
Leuk horloge, veel plezier dermee
Gefeliciteerd met je Nivada.
Gefeliciteerd!
Heel mooi!
Gaaf deze Nivada. Heel veel plezier ermee.
Leuke aanwinst
Ik kan me niet over het feit zetten dat er 4 regels tekst zijn met alle 4 een andere font, maar de kast en armband vind ik wel cool