NA: Nivrel Wild Sea 1000m

Gister binnengekregen terwijl ik aam het werk was. Hatelijk! Het vrouwtje wat hem in ontvangst had genomen en ik die nog 6 uur moest wachten. Zucht…

Anyhow, de NA. ik zag hem doorkomen in het blauwe gedeelte en was al langer op zoek naar een higher end duiker. Flipperitis sloeg toe (kennen jullie wel denk ik :joy:) en een dag later was de ruil beklonken.

Thx @vamonos voor deze ruil!

En dan zie je in de advertentie leeftyd 2008 staan. Maar goed we zien wel dacht ik. Toen ie binnenkwam dacht ik echter dat hij zich vergist had en niet 2018 bedoelde. Ergo: horloge in superstaat. Ikke blij!

Hij is wat hoog, en wat zwaar en heeft wat bling (het horloge dan, van Vamonos weet ik dat niet :joy:) maar op een 18cm pols lukt dat perfect.

En nu: pics!

En dan nog eentje id auto puur om die mooie blauwe gloed van ht saffier te laten zien:

17 likes

Knap horloge ,leuke aanwinst.Veel plezier ermee

1 like

Thx!

Mijn beste,

Ziet er prima uit!!
Veel draag-plezier dan ook met deze sprankelende tijdgenoot voor om de pols.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Haha wilde jij laatst niet juist naar kleinere horloges ipv elke keer zo’n kanon aan de pols? Goed gelukt ben :wink:

1 like

I tried :joy: i really did :joy: maar ik heb het idee dat die kleinere horloges verdwijnen op mn pols

Das echt puur gewenning man. Ik ben nu aan het kijken naar een nieuwe 36mm DJ. En je hebt mn polsen en armen gezien. Kan prima!

1 like

I want a wristshot of that :smiley:

:kissing:

1 like

Dat past inderdaad mooi!

Gefeliciteerd en geniet er van in goede gezondheid!

1 like

En even een kiekje langs een smpc

1 like

Gefeliciteerd! Coole NA

1 like

Enjoy.

1 like

Leuk ding man! Van harte! :smile: :+1:

1 like

mooie aanwinst :blush:

1 like