NA: noem het een 'Barnfind'

Liep eergisteren tegen deze oude duiker…ik was er niet naar op zoek…maar per toeval!
De 78 jarige verkoper verkocht zijn duikuitrusting, na 20 jaar niet meer gedoken te hebben… en daar zat zijn ‘duikhorloge’ ook tussen.
Horloge heeft jarenlang bij zijn duikspul gelegen dus een beurtje kan er wel vanaf…
Maar zo zie je maar…waar je tegenaan kunt lopen… De tropicstrap had er volgens hem altijd op gezeten.

119 likes

Leuke aanwinst en dito verhaal!

1 like

Gaaf hoor. Ik raad je aan om de duikuitrusting ook maar een beurtje te laten ondergaan.

2 likes

Mooie NA :+1:

1 like

Sodemieter, nice barnfind ! :ok_hand:

1 like

Lekker, maar één foto is wel een beetje schraal. Schiet is wat meer pica’s :wink:

2 likes

Mooi horloge hoor!

1 like

Leuke vondst, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi :+1: veel draagplezier

1 like

Dat zijn de leuke vondsten!

1 like

Gefeliciteerd!
Maar wij willen meer pic!!!;

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Mooie aanwinst, mooi verhaal…blijft je altijd bij.

Op vrijwel dezelfde manier scoorde ik heel wat jaren geleden een 6105 duiker van een weduwe die de duikspullen van haar man aanbood.
Ze hadden samen gedoken in de late jaren 60, early 70’s voor de kust van zuid-west Engeland…toen stond recreatief duiken nog in de kinderschoenen
Ik heb nog gevraagd of het wel “OK” was om dit horloge te verkopen, maar het was zijn duikhorloge en ze had zijn goede horloge nog…

6 likes

Wat extra pica’s

37 likes

Gave Tag zeg! Tof verhaal ook :ok_hand: geniet er van

1 like

Gaaf hoor. Ik raad je aan om de duikuitrusting ook maar een beurtje te laten ondergaan

Duikuitrusting niet gekocht hoor :grimacing:

1 like

Congrats!

1 like

Tof ding zeg. Leuk verhaal ook.

1 like

Hele coole aanwinst!

Geniet ervan! :+1:

1 like

Bofkont! Wat een pareltje. :heart_eyes:
Doe maar snel naar mij! :sweat_smile:

1 like