NA: Nomos Ahoi Neomatik Atlantik

Daar begon John ook over, maar die vind ik alleen mooi op horloges met een lichte plaat.

Een Colareb tabac, prima.

Lag dat aan het bandje of aan je pols? :wink:

1 like

laten we het er op houden dat jouw pols ‘ietsje’ dunner is dan die van Tom :joy:

1 like

Zeg jij nou dat Tom dikke polsen heeft? Da’s ook nie aardig nie!

1 like

EDIT jouw pols past twee keer in die van Tommy Boy :no_mouth:

1 like

En waarin bedoel je dan precies…?

(dat we zeker hetzelfde bedoelen!!!)

1 like

ja laten we daar op de vroege maandagmorgen maar geen misverstanden over laten ontstaan haha

2 likes

Zolang de frase “tot aan de pols” maar niet valt vind ik alles best.

Oh.

Wacht.

1 like

fixed that for you

1 like

Schitterende Nomos…en sterkte met je rug

1 like

Dank je, daar gaat het al een stuk beter mee. Rek- en strekoefeningen doen wonderen. :slight_smile:

1 like

Wat een fraaie klok! Mooie details, originele vormgeving en die waterdichtheid is een mooie bijkomstigheid! Jaloezie is het beste compliment…ik ben jaloers.

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Eh… eerder één van de hoofdredenen dat ik 'm gekocht heb. Ik ben een enorme WR fetisjist.

Dat maakt 'm tot een knappe dresser en een fantastische vakantie klok, vrij unieke combi.

Dit was een S. Daar wordt ie standaard op geleverd. Past net op het grootste gaatje maar zit te strak. Is 10570mm. Een M van 11875 past mij meer dan goed.

Moet ik er wel bijzeggen dat ik wel eens een drol draai die dikker is dan jouw pols :joy:

3 likes

Honey_Badger, wat zeg je dat toch weer mooi.

:poop:

2 likes
1 like

Moet? Echt?

Echt!

1 like

Eén keer gedaan. De Three-flusher. Was niet leuk. Probeer ik te vermijden in de toekomst. Bedankt voor de herinnering. :slight_smile:

1 like