Prachtige Nomos! Geniet ervan
Knap hoor!
Prachtige aanwinst! Altijd leuk om wat Nomos liefde te zien op het forum
Dijk van een horloge. Vrouwen snappen er meestal geen snars van, idem hier.
Heel gaaf model, congrats!
Cool horloge. Niet dat ik objectief ben, ik heb er al vijf jaar één. Maar gefeliciteerd, en veel plezier met deze stiekeme toolwatch.
Die is leuk zeg! Proficiat!
Mijn beste,
Chapeau!!
Proficiat met deze fraaie aanwinst!!
Ik wens je er een “bij de tijd zijnde” tijd mee.
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Lekker je eigen smaak volgen. Erg mooi, enjoy!
Wat een schoonheid!
Gefeliciteerd met dit top horloge, echt een mooi horloge alleen zou ik hem op leer dragen maar dat is persoonlijke smaak . Het ligt niet aan je vrouw hoor, mensen die een horloge alleen zien om de tijd te hebben snappen het verschil niet tussen horloges. En dan zijn vele van ons gek dat we zoveel aan een horloge uitgeven. Het is haar vergeven
. Mijn vrouw vindt de hommage van Invicta net zo mooi als een Rolex, vergeef ik haar ook
.
Wens je veel draagplezier met dit top horloge
Heel mooi ,veel draagplezier ermee.
Wat een geweldig mooi horloge zeg! Heel veel draagplezier gewenst
top,
hij heeft een simpele maar zeer mooie uitstraling,
eentje die zeker niet moet onder doen voor de rest in je collectie.
draag hem met plezier.
Erg mooi! Gefeliciteerd met je aanschaf. Die oranje secondewijzer, heerlijk! Stand out from the crowd.
Mooie flik flak. Van harte
Dat is een mooi exemplaar! Geniet er van.
Op leer vind ik hem ook mooier. Die heb ik inmiddels besteld. De puristen hebben me al gezegd dat die niet op leer hoort, omdat het technisch gezien een duiker is.
@Jetsi81, gewoon even de rekening sturen via een pb en dan zeggen maak het geld maar over dan doe ik wat jullie willen . Zolang jij hem hebt betaald en hem op leer mooi vindt niets van die anderen aantrekken, jij draagt hem tenslotte
Prachtig! Geniet ervan.