NA Nomos Club Campus 36 Deep pink

Afgelopen tijd ben ik mij meer gaan focussen op het verbreden van de collectie in plaats van upgraden. Zodoende ben ik ook buiten de Zwitserse merken gaan rondneuzen.

Als liefhebber van felle kleurtjes kon daarom deze Club Campus de collectie perfect aanvullen.

IMG_20220528_202217_916

56 likes

17 likes

Gefeliciteerd. Lekkere kleur. Toffe NA

1 like

Kijk, dat vind ik nou tof! Vaak gaat 't hier van duur, duurder, duurst. Maar er is natuurlijk meer dan dat! Gaaf kleurtje trouwens! Gefeliciteerd!

4 likes

Ja, lekker veel verschillende horloges. Mooie aanwinst. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, de Club Campus is stiekem Nomos’ leukste model. Toffe kleur ook!

Is die tweede foto bij de juwelier genomen tijdens het passen? Het horloge ligt op die foto wat vreemd op je pols.

1 like

De tweede foto is bij de juwelier en op de pols van m’n vriend.

Inderdaad een super leuke serie

1 like

Lekker kleurtje :ok_hand:t3:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze kleurrijke tijdgenoot. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Tof en gedurfde kleurkeuze! Ik zit nog steeds met een Club Neomatik in mijn hoofd, prachtige reeks!:ok_hand:

1 like

Veel plezier ervan. Heb deze ook aangeschaft vorige week. Gave kleur is t.

.

4 likes

Fraaie kleur, lekker zomers, maar toch ook warm. All season eigenlijk :smiley:. Enjoy!

Overigens vind ik die suède band hem erg goed staan.

1 like

Veel plezier ermee, blijft een geweldig merk :+1::+1:

1 like

Congrats

1 like

Coole kleur, top!

1 like

Heel gaaf, maar ik vind het zoooooo jammer dat ze de secondenwijzer gewoon oranje hebben gelaten. In mijn hoofd vloekt dat zo erg dat ie er bij mij nooit zou komen. Had de secondenwijzer gewoon wit, zwart, antraciet, donkerblauw of what else gemaakt en dan had ik hem graag gewild, maar met deze kleur echt niet …

1 like

Lekker kleurtje hoor!

1 like

Leuke aanwinst!

1 like

Heerlijk horloge.

1 like