NA: Nomos club campus 737

Nomos heb ik altijd al een mooi merk gevonden, maar nooit heb ik kunnen kiezen welke het moest worden. Toen kwam er ineens deze mooi club campus voorbij.

De mooie witte kleur en de speelse nummering trokken mij meteen aan en de oranje seconde wijzer maakt het geheel lekker speels.

Dus na wat wispelturigheid vanaf mijn kant dan toch de trekker overgehaald en dit horloge van @MisterTaab gekocht. Hartstikke bedankt voor de fijne communicatie en het bomproef versturen van het pakket.

Dan was het vanmiddag eindelijk zover en kon ik het horloge ophalen bij het postkantoor. In het echt nog mooier dan op de foto’s. Het mooi afgewerkte uurwerk is zichtbaar door de zichtbodem. Ik draag al een paar jaar dagelijks mijn PO, dus de maat en het gewicht zijn nog een beetje wennen. De bandjes zijn ook maar net lang genoeg voor mijn polsen. De Sint dus maar lief aankijken voor een langer bandje.

Natuurlijk een paar foto’s voor de sfeer:

56 likes

Mooie aanwinst

1 like

Gefeliciteerd, toffe aanwinst!
Leuk merk Nomos, volgens mij kun je voor niet teveel geld bij Nomos andere bandjes kopen :slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst.
Fraaie wijzerplaat met die afwisselende romeinse cijfers.
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Fraaie Nomos! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier ervan!

1 like

Ik mis hem nu al!

Veel plezier ermee ! :wink:

1 like

Nomos club is gewoon :ok_hand:
Gefeliciteerd met je leuke NA

1 like

Een mooi setje zo!

1 like

Nomos is sinds kort ook op mijn pad gekomen, deze moet ook nog ooit in mijn collectie komen :star_struck:

Veel draagplezier!

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst en geniet er van

1 like

Nomos is top! Gefeliciteerd met je aankoop. :+1:

1 like

Mooie Nomos. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Leuk merk, mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Leuke NA.
Geniet ervan!!

1 like

Heel tof, Gefeliciteerd!

1 like