NA: Nomos Club Campus 🌙

Nomos, een relatief jong maar veel geprezen zelfstandig horlogehuis uit Glashutte. En waarom?

Nou, omdat ze hun eigen uurwerken hebben ontwikkeld zelfs tot echappement aan toe. Omdat ze de Bauhaus stijl op een vernieuwde manier tot hun design DNA hebben gemaakt. Omdat ze de combinatie weten te maken tussen formeel en casual sportief. Omdat ze een heel authentiek en volwaardig horloge weten te maken, wat haar prijsklasse absoluut overstijgt.

Al moe van deze liefdesverklaringen? Begrijp ik, hierbij dan de plaatjes… Ik ben er in ieder geval ontzettend van onder de indruk en blij mee :partying_face:

72 likes

leuk en prachtig eenvoudig horloge :star_struck:
draag hem met plezier

1 like

Fraaie Nomos! Kende deze kleurstelling niet. Ik vind m geslaagd, voor zover dat interessant is te vernemen.

1 like

Nee hoor, ze lijken me terecht! :sunglasses:
Mooie uitvoering van mooi merk en hij staat je goed. Veel draagpezier.

1 like

Mooi!, mijn schermutselingen met een recente Club waren wat minder florisant maar hou een oogje op een 36 mm exemplaar, Topdingen zijn het :+1:

1 like

Echt mooi hoor :ok_hand: en Duitse kwaliteit!

1 like

Op mp staat een mooie limited edition maar heb je vast al gezien (wel dichte caseback)

1 like

Mooie kleurstelling! Ingetogen en chique voor een wat sportieve model. Komt de draagbaarheid ten goede. Geniet van deze schone uit Glashütte!

1 like

Proficiat Tijl. Laat het nu maar eens de eeuwige blijver worden.

1 like

Gefeliciteerd! Heel tof horloge. Mooie samenvatting van het merk Nomos. Dit model staat ook nog steeds op mijn lijstje. :ok_hand:

1 like

Van harte! Tof horloge en mooie band zit er op :+1:

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd! Ik had het trouwens wel mooier gevonden als ze geen romeinse cijfers hadden ingevoegd i.c.m arabische cijfers.

2 likes

Prachtige Nomos. Geniet ervan. :+1:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!! :heart: :heart: :heart:
Proficiat met deze liefdesverklaring aan de Nomos!!
Met recht, een getalenteerde nieuwe aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ja, prachtig!

1 like

Mooi! Draag hem in gezondheid kerel :+1:t2:

1 like

Proficiat, mooi horloge. Romeins en Arabische wijzerplaat best apart.
Veel draagplezier!!:watch:

1 like

Prachtig geniet er van. ik heb een 36mm roze campus in bestelling staan :star_struck:

1 like

Een strakke aanwinst, veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Tja ik vind de florida dial best geslaagd maar dat is natuurlijk persoonlijk (die door Nomos overigens hier omgekeerd is ontworpen; Roman onder ipv boven, ook weer een leuke twist).

1 like