NA: Nomos in de collectie :)

Het avontuur begon een jaar geleden.
Lekker slenteren door het centrum van Utrecht, langs de juwelier van Bruggen. Even koekeloeren in de vitrine, waar we onder andere Nomos en van der Gang horloges zagen, tot op dit moment nog geen weet van.

Toch maar even naar binnen, waar we in een huiskamersfeer werden ontvangen door Peter en Arno. Onder het genot van een lekkere kop koffie hebben we ruim een uur hebben gekletst over horloges en nog meer.

Hier begon de kennismaking met Nomos, waar Peter vol passie en enthousiasme over vertelde. Dit enthousiasme werkte aanstekelijk en tevens werd ik gegrepen door het model, de Nomos club.

Een specifieke configuratie gepast, waar ik wat wrist shots van had gemaakt. Thuis nog eens vaker naar gekeken en uiteindelijk mezelf overtuigd om toch de trekker maar over te halen. Enkele weken later keerde ik terug in Utrecht en heb de Nomos in bestelling laten plaatsen :innocent:

Peter gaf al aan dat de productie bij Nomos in kleine oplages ging, waarbij het niet zeker was wanneer deze geproduceerd zou worden, maar het kon wel eens lang gaan duren… Ach, ik had geen haast.

10 maanden heeft het geduurd, tot ik afgelopen week plots verrast werd met de melding dat het horloge onderweg was. Direct een afspraak ingepland en afgelopen weekend naar Utrecht gegaan om hem op te halen.

Ik maakte de houten box open en zag hem daar liggen, nog altijd zo betovert als toen ik hem in bestelling had geplaatst :smiling_face_with_three_hearts:

Nog even gezellig gekletst, koffie gedronken en vervolgens de betaling ook maar even in orde gemaakt :money_mouth_face: Kreeg alles mooi in een tasje mee, nog wat leuke spulletjes erbij, kortom een hele fijne ervaring bij Juwelier van Bruggen!

Tot slot, de plaatjes!

92 likes

Gefeliciteerd! Prachtige uitvoering, deze Nomos :ok_hand:

Huh?

Ah, vandaar :wink:

1 like

Proficiat! Heel erg mooi!

1 like

Echt een aanrader! En Nomos een prachtig merk :slight_smile:

1 like

Thanks Michael :innocent:

Mooie Nomos, gefeliciteerd!!

1 like

:thinking: … #damnautocorrect

Mooie Nomos!
Van harte & veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Aangepast, pff je vermoeiend die auto correct…

Thanks, gaat goedkomen, siert vandaag ook de pols :slight_smile:

1 like

Dank!

1 like

Tof! Dit blijft wat mij betreft toch gewoon de mooiste Club. Veel plezier ermee!

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een uitmuntende tijd mee. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Erg leuke uitvoering. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Thanks Koen, ik vond dit ook de mooiste :innocent:

1 like

Gaat goedkomen :wink:

1 like

Thanks heel blij mee :innocent: ga der heerlijk van genieten

1 like

Erg mooi. Staat je goed! Veel plezier ermee.

1 like

Mooi man ! Geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Thanks Jozeph, draagt ook heel prettig!

1 like

Goed zeker goedkomen, kan ook genieten van het simplistische design :innocent:

proficiat, veel draagplezier!

1 like