NA Nomos Orion grau

Hij zou vandaag om de pols, maar nu blijkt dat het bandje te lang is voor mijn bescheiden pols :stuck_out_tongue: Hij blijft dus nog even in de kist totdat een nieuw bandje binnen is van Nomos. Maar goed, ook in de kist is deze Nomos al prachtig. Meer dressy dan de Zurich blaugold die ik er voor heb geruild. En de grijze kleur is helemaal goed. Wel lastig om goede fotos van te maken met de telefoon, dus die houden jullie nog tegoed.

12 likes

Wow, mooi ding!

Is en blijft prachtig! Zoals elke Nomos, moeilijk in zijn volle glorie op de foto te krijgen. Maar als je hem draagt heb je daar geen last van.

Misschien moeten jullie gewoon gaan samenwonen.
Dan ontstaat er een mooi koppeltje waarbij er een altijd blauw is. :blush:

Even serieus, de Orion wint het voor mij op vorm en design, de Zurich op kleur.
Met welke van die twee dan ook, zou ik heel graag een koppel vormen.

Uhm…

Koop ik toch liever gewoon weer een Orion erbij als dat ook mag. Iets wat ik overigens niet uitsluit.

1 like

:laughing: ik zou er geen weddenschap op durven afsluiten in ieder geval.

Als je idd toch koopt, dan trek ik toch gewoon een tijdje bij jou in? :grin:

:scream:

Omdat Nomos wel mijn favoriete horlogemerk is inmiddels, heb ik mijn avatar maar gewijzigd. Ten koste van een all time favoriet, de Speedy…

Zoiets doet vreemde dingen met je, maar samenwonen met forumgenoten nog net niet.

1 like

Mijn beste,

Mooi hoor!!
Een streling voor het oog. :nerd_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Gewoon af en toe een fototje posten Tom, dan overlef ik het wel zonder de Zurich in het echt te zien

1 like