NA: Nomos Orion Weiß

Bij mijn zoektocht naar een nette dresser kwam ik al snel uit op Nomos; echter twijfelde ik nog lang over welk model mij het beste zou passen. De Tangente sprak mij altijd aan maar ik vond hem uiteindelijk niet dresser genoeg. Een Zurich dan? Schitterend ontwerp maar helaas boven budget.

En toen kwam er een Orion Weiß op mijn pad. Wel de looks van de Zurich maar dan met een zeer acceptabele prijs.

Maar dan het formaat: 35mm of zou ik toch de 38mm moeten nemen met mijn 17cm pols? Na veel nalezen en advies van mede HFers heb ik toch gekozen voor de 35mm variant.

En wat een plaatje is het!!

23 likes

Prachtige Nomos weer. Heb zelf ook een 35mm gehad op een 17.5 cm pols.

Echt een perfecte maat en het meest in balans imo.

Veel plezier met deze geweldenaar!

1 like

Pffff wat een heerlijke klok zeg, geniet ervan!

1 like

Knap ding! Veel draagplezier

1 like

Prachtige klok, geniet ervan!

1 like

Prachtig! De Zurich is ook mijn favoriet van Nomos maar deze is ook top! Veel plezier!

Gr, HJR

1 like

Zeer fraaie aanwinst!
Proficiat :+1:

2 likes

Heel heel mooi! Geniet ervan!

1 like

Werkelijk prachtig.
Geniet ervan

1 like

Prachtig! Geniet ervan!

1 like

Geweldig Bas!

1 like

Prachtig!
Veel plezier er mee!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze magnifieke aanwinst!!
Chapeau!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Uitstekende keuze. Echt een prachtig horloge en een ideale maat voor een 17mm pols, al zeg ik het zelf.

3 likes

Mooi zeg! Gefeliciteerd!

1 like

Gaaf clean horloge, veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst! Congratz.

1 like

Gefeliciteerd!

Goede keus voor een dessert.

Hier ook een 35mm op dunne polsjes. De Zürich is bij mij een lompe klok om de pols :smile:

1 like

Zeer zeer zeer mooi !

1 like

Blijft een enorm smaakvol model :thumbsup:
Nomos hoekje zit bij mij in de vaste “ik kwijl even tegen de etaleruit” roulatie :grin:

1 like