Geweldige aanwinst - vind Nomos zo’n leuk merk!
Leuk! Gefeliciteerd hoor!
Hoe ervaar jij het geluid van het Alpha-uurwerk? Heb gelezen dat het door sommigen als storend werd ervaren.
Mooi merk Nomos
Hahaha geweldig
Het is pas nu je het zegt dat ik het hoor als ik m’n oor tegen het horloge aan zet. Ik vind het niet storend, en het klinkt een stuk zachter dan een gemiddeld quartz uurwerk, dus ik zou me er persoonlijk niet zo druk over maken
Prachtig horloge .
Ik vind de zilveren wijzerplaat met de blauwe wijzers juist prachtig bij elkaar passen !
Er stonden/staan daar inderdaad ook een aantal op met dichte caseback voor hele mooie prijzen, maar ben toch voor de open caseback gegaan ondanks de forse premium
Gelijk heb je, de pracht verdient het om zichtbaar te zijn.
Ze doen daar zo hun best op!
Vakmannen!!
En bij een dealer ergens in je buurt?
Hilarisch
Mooie Nomos en ik zou ook voor een open caseback zijn gegaan. Prachtig! Een Nomos komt er hier ook nog wel, dit is een serieuze kanshebber. Veel plezier ermee en ik hoop dat je snel je Schraube ook hebt.
Nee, met de kop eraf gekocht bij onze oosterburen
Ik bedoel,voor dat schroefje
Oh volgens mij zitten we wel enkele in Amsterdam, dus ik wil wel die kant op gaan als het coronagebeuren wat is gaan liggen!
Ga naar ACE jewelers. Die helpen je vast wel.
Gefeliciteerd man, mooi horloge !
En DHL moet als criminele organisatie worden aangemerkt
Ken je het verschil tussen de Maffia en DHL?
De Maffia is georganiseerde misdaad:joy:
Mooie aanwinst, gefeliciteerd.
Je draagt hem echter met de caseback aan de onderkant en hoe mooi dat ‘Nomos uurwerk’ ook is, ik zou eerder de extra pesos in een leuke band investeren.
Maar dat is ieder voor zich.