Shit. Ik bouw af. Maar met obstakels. Deze kon ik toch niet weerstaan. Nomos zit nu eenmaal in mijn hart en een Tangente heb ik nog niet gehad.
Helaas viel de 41mm erg mee. Dat midnight blue en die kleine neongroene accentjes voor de datum. Te mooi. En natuurlijk die Bauhaus cijfers. Oef….
Dus weer aan de Nomos. Wat mij betreft toch het merk met een ronduit fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Geweldig inhouse uurwerk, schitterende afwerking. En een vriendelijke uitstraling.
Gefeliciteerd! Al gaat deze aankoop in tegen je krimpdoelstelling. Enfin, geniet er niettemin van. En meer dan uitstekende keuze. De datumring vind ik in deze (en andere Nomos modellen) erg mooi gedaan (schreef hij die geen groot fan van datumvelden is, maar daarop in dit soort gevallen een uitzondering op maakt).
Gaaf, wat cool met die groene accentjes. Ik had deze nog niet gezien. Valt mij ook nog mee hoe die op de pols ligt, de lugs lijken de pols echt te omhelzen. Ze staat er toch om bekend een grotere lengte te hebben (Lug 2 lug).
Mooi man, toffe aanwinst
Hee, Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! De accenten zijn tof, maar meer twee 36mm varianten in de doos moest ik toch even slikken toen ik 41mm las. Hij staat je prima.