NA: Nomos Tangente 41 Update

Shit. Ik bouw af. Maar met obstakels. Deze kon ik toch niet weerstaan. Nomos zit nu eenmaal in mijn hart en een Tangente heb ik nog niet gehad.

Helaas viel de 41mm erg mee. Dat midnight blue en die kleine neongroene accentjes voor de datum. Te mooi. En natuurlijk die Bauhaus cijfers. Oef…:heart_eyes:.

Dus weer aan de Nomos. Wat mij betreft toch het merk met een ronduit fantastische prijs/kwaliteit verhouding. Geweldig inhouse uurwerk, schitterende afwerking. En een vriendelijke uitstraling.

De eerste eigen en twee geleende foto’s:

63 likes

Tompj zonder Nomos is als een geblondeerde Annie zonder Tomos.

14 likes

:joy:

1 like

Gefeliciteerd! Dat is een knap ding en die Tomos mag er ook zijn.

1 like

Gefeliciteerd! Al gaat deze aankoop in tegen je krimpdoelstelling. Enfin, geniet er niettemin van. En meer dan uitstekende keuze. De datumring vind ik in deze (en andere Nomos modellen) erg mooi gedaan (schreef hij die geen groot fan van datumvelden is, maar daarop in dit soort gevallen een uitzondering op maakt).

1 like

Een prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier gewenst.

1 like

Gaaf, wat cool met die groene accentjes. Ik had deze nog niet gezien. Valt mij ook nog mee hoe die op de pols ligt, de lugs lijken de pols echt te omhelzen. Ze staat er toch om bekend een grotere lengte te hebben (Lug 2 lug).
Mooi man, toffe aanwinst :ok_hand:

1 like

Ik dacht eerst dat Tom een geintje maakte met die 41mm. @tompj die Orion die je had was toch 38mm? Ik zie geen verschil op de pols.

2 likes

Mijn beste,

Een fraaie aanwinst!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hij viel me ook mee. De donkere kleur en de wat naar binnen geplaatste cijfers en markers maken ook dat de wijzerplaat wat kleiner oogt.

2 likes

Mooi, klasse horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd Tom, begrijpelijk dat je overstag bent gegaan :grin: Toffe NA

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge. Normaal gesproken geen fan van neongroen maar hier werkt het perfect.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Benieuwd hoe je de lug to lug gaat ervaren! Daar had ik zelf meer vraagtekens bij dan bij de diameter.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Prachtige Nomos :+1:

1 like

Wat erg om te horen. Veel sterkte ermee! :wink:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Hee, Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! De accenten zijn tof, maar meer twee 36mm varianten in de doos moest ik toch even slikken toen ik 41mm las. Hij staat je prima.

1 like

Tof merk. Ik zou niet zo snel naar een 41mm kijken. Maar jij kunt 'm prima hebben. Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi, staat je goed!

1 like