NA: Nomos Tangente: te klein of net goed? Update met meer foto's! [#46]

Mooie maat. Laat je niet meeslepen door too big is beautiful!

1 like

Congrats met dit horloge!

De 35mm staat perfect :+1:

Na een tijdje zal je merken wat een belachelijke grote bommen
de duikers eigenlijk zijn :wink:

2 likes

Prima maatje hoor, die 35mm. De wijzerplaat is niet kleiner dan de gemiddelde duiker, alleen zit er wat minder ‘vlees’ omheen

2 likes

Lijkt me de perfecte maat voor jouw pols, inderdaad ook door de lange lugs. Mooi!

2 likes

Zoals beloofd nog een paar NA unboxing foto’s:

Ochtendzonnetje!

Alpha uurwerk

Pocketshot

De kat is fan van de verpakking :wink:

Nogmaals bedankt voor de respons!

7 likes

Erg mooi. :ok_hand:

1 like

Is die rechter werkelijk geproduceerd? Nog nooit gezien maar erg mooi zo in roségoud.

@illewoare goed om te lezen dat hij in de smaak valt!

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop. Prachtig horloge, met een perfecte maat.
Groet. Richard.

1 like

Perfect!

1 like

De afmetingen van een horloge is vooral een dingetje. Los van de mm’s is het antwoord op de vraag: " staat dit horloge goed?" belangrijker. Ja, die Nomos staat jou uitstekend! Fraai, zeldzaam fraai!

1 like

Staat prima zo. Denk dat 38 mm wellicht wat te groot gaat worden ivm de lange lugs. Heb zelf de Orion in deze maat. Nomos is een prachtmerk :-). Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Lekker in bezit houden

1 like

Klopt, de lug to lug van 48mm heeft me weerhouden om de 38 te kopen en ik denk dat ik er goed aan gedaan heb. En het is inderdaad een prachtklok van een prachtmerk!

Mijn vrouw vind het horloge te klein, maar het is misschien een excuus om 'm zelf te dragen :wink:

Geen idee, sorry.

Thanks anyway! Ik ga het opzoeken!

Dat is een Tangente mocha in goud, rose denk ik. Een limited edition (?) van een jaar of 10 terug als ik het goed heb. Zeldzaam model.

1 like

Lijkt mij prima aan de maat. Ik zou nooit aan de hand van de foto’s dat die 35mm zou zijn.
Ik heb ze liever ook wat kleiner dan van die putdeksels met wijzers. Al heb ik ook wel een paar flink aan de maat klokjes. Mijn max is nu echt 40 mm voor een volgende.

1 like