NA Nomos Tangomat date 602

Zeker. Ik geef ook aan dat ik respect heb voor de HF’ers die 30 horloges per jaar kopen en verkopen. Dan probeer je van alles en daar zullen dan zeker mooie verrassingen tussen zitten.

Iemand anders zei dat de zoektocht minstens net zo mooi is als de aanschaf en ook daar zit, voor mij, een zekere kern van waarheid in.

Gefeliciteerd met deze klassieke schoonheid , heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Top keuze. De mijne zit al meer dan 5 jaar om mijn pols en nog geen seconde spijt van gehad.

1 like

Mooie en stijlvol deze Nomos.
Veel draagplezier toegewenst met de NA. :+1::ok_hand:

1 like

Ik zat zojuist even te kijken, wat een prachtige voorstellen zijn in je andere topic voorbij gekomen. Stijlvolle keuze heb je gemaakt, enjoy!

1 like

Mooie Nomos!

1 like

Mooie keuze die Nomos :+1:

Ik hoor mensen hier wel eens moeite doen om dat soort hoge bedragen te rationaliseren maar volgens mij zoeken ze argumenten om hun vrouw ervan te overtuigen dat het allemaal goed besteed is :wink:

1 like

Ik vrees dat ik zou moeten lullen als brugman, en dat ik dan nog “nee” als antwoord zou krijgen. Maar ieder heeft zijn budget en ieder mag er mee doen wat ie wil :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Een erg mooie keuze en gelijk goed aangepakt!
Tja, is wisselen goed? Ja en nee. De ene heeft een one watch collection en de andere een hele doos vol, of twee dozen… of drie…

In ieder geval, ik hou het bij een kleine collectie van 6 stuks. Wil ik een nieuwe? Dan moet er een uit, is bij mij de regel.
Ik bespeur zoiets bij jou ook. Je wilt het niet te gek maken, maar bent tegelijk ook nieuwsgierig naar meer. Een daily beater is nooit weg. Ja dan ben je misschien heel zuinig op de Nomos, maar des te meer je er van kan genieten als je hem om hebt.

1 like

Welkom en wat een goed verhaal :+1:

1 like

Leuk om te lezen. En een mooi horloge hoor. :ok_hand:t4:

1 like

Heel erg mooi!

Ga Nomos toch ook eens goed in de gaten houden… :slight_smile:

Veel draagplezier gewenst!

1 like