Ik vind hem echt heel gaaf! Gefeliciteerd! Weer het bewijs dat “leuk” niet afhankelijk is van een prijskaartje.
Proficiat, wat is die plaat lekker in het licht.
Leuk horloge, veel draagplezier!
Door wie dan? Omega garandeert dat je met die diepterating kunt zwemmen, en meestal wordt 30 als spatwaterdicht aangemerkt. Ik zwem al jaren met een 50m waterdichte Seiko quartz, en ook de Stowa had er geen moeite mee.
Nee, ik word pas onrustig bij 30m horloges. En als Timex roept dat het kan: Prima.
Wel eens in de 2 jaar even een druktestje doen, dan zit je goed.
Hulde. M’n Battlescar Galactica doet dat al 14 jaar.
Gefeliciteerd met je NA. Toch wel blijkbaar, dus geniet ervan
Mooie NA, verhaal en genoten van de foto’s!
Wat een beauty! En tof geschreven, dank je wel
Mooie Timex. Ik herken mezelf wel in je verhaal: iets bestellen, wachten, het pakje uitpakken…De verleiding is gewoonweg niet te weerstaan.
Mooi horloge. Gefeliciteerd met je aanschaf. Veel plezier ermee.
Precies. Het probleem is dat iedereen en zijn moeder claims is gaan indienen en dat bedrijven belachelijke maar begrijpelijke disclaimers moeten toevoegen. Better safe than sorry. Dus je kan er gewoon mee zwemmen. Zeker. Alleen niet met je kroon uitgetrokken in halfkokend water gaan borstkrollen terwijl je de bodem van het geisermeer probeert aan te raken.
Zit er nu al even naar te kijken. Echt een tof horloge!
En het blijft elke keer weer leuk!
Blijft toch een gekke hobby
Toffe Timex! Veel plezier ermee!
Leuke intro hoe je bij je Timex bent gekomen, mooi horloge en idd het hoeft niet allemaal de hoofdprijs te kosten. Mooie dial en mooi hoe ze de indices hebben opgelegd, kast ziet er ook netjes afgewerkt uit en een leuke band die erop zit een beetje rammelen mag best wel, wens je heel veel plezier met je Timex, zou er persoonlijk niet de zee mee inspringen. Maar ja als Timex zegt dat het kan en daar ook garantie op geven, lekker de zee in Kroatië inspringen
. Mooie foto’s gemaakt van deze Timex, nog even een foto van de lumen maakt het helemaal af
Ah, oke, de groene is mooier in mijn ogen maar ik hou niet zo van bicolor (uiteraard persoonlijke smaak).
Lume foto is ook gaaf.
Prachtige wijzerplaat!
Veel plezier van deze NA.
In mijn ogen ook
Leuk horloge, voor de spreekbeurt geef ik een 9! Ik heb ooit zo’n Timex Ironman gehad. Spuuglelijk maar wel veel plezier van gehad tijdens het sporten en daar kun je iig wel mee de zee in. Fijne vakantie!