Helemaal juist
Gefeliciteerd
De ene na de andere beauty presenteren jullie. Er komt geen einde aan al dat moois. Voorwaar hartelijk dank!
ik heb hier nog 3 seiko projecten liggen, daar wilde ik aan beginnen, het kan maar gedaan zijn.
de bedoeling is de fabel van de lage seiko amplitude weerleggen, dus 3 seiko s opgescharreld, eentje met top of the line mechaniek gekregen van @TKH , eentje gekregen van @Coosc met werkpaardmechaniek die volgens coos ook erg versleten en afgesleten was en dan nog een seiko met mechaniek die qua kwaliteit tussen beide voorgaande in ligt gezocht en gevonden. dat was eigenlijk het project voor de rest van de week. morgen wss niets want morgen is het rapportdag. Spannend
denk het wel, het laatste pakket zou als alles nu goed gaat morgen vertrekken in Azië en dat zijn dan ook effectief de laatsten op de 11 van de lijst na. De lijst is een meerjarenproject, dus dat pakketje gaat daadwerkelijk het laatste zijn, zitten er wel 30 in dus daar komen we nog wel even mee toe en dan is er natuurlijk ook nog een projectenbak en een zakhorlogebak die hier al ettelijke jaren onaangeroerd staan te staan, die komen aan de beurt na het laatste rado pakketje en tegen dan zullen we wel einde van het jaar zijn en kan er afgerond worden, mijn planning gaat uitkomen
Ofwel “Not Completely Correct”
Het is wel weer een pareltje geworden!
Helemaal mee eens!
Prachtig verslag en mooie Rado. Hulde!
kleine update: we gaan naar het vijfde middelbaar en het pakketje in Azië is vertrokken, volgende week weer radootjes in huis
Wow, leuk verhaal weer met prachtige foto’s. Erg gaaf horloge. De band is ook niet echt mijn ding maar het past wel bij het geheel.
Wat je zegt over indrogen enzo door niet opwin, ik wind mijn automaten en handwinders elke dag op.
En dan krijg je weer de verhalen dat handmatig opwinden slecht is voor het uurwerk. Het is ook nooit goed hahaha. Maar ik wind ze gewoon elke dag op dus mijn horloges staan niet stil.
Je hebt automaten die geschikt zijn om op te winden en je hebt automaten die dat minder zijn. Voor de laatste categorie is een watchwinder de beste oplossing. Elke dag is veel hoor, maar wel goed Ik adviseer 1 a 2 maal per week, hangt af van hoeveel je er hebt zeker of dat realistisch is
Ontzettend leuk om te lezen dit, waavoor bedankt!
Leuk te zien dat deze beauty weer is ere is hersteld.
Gefeliciteerd!
2 keer goed nieuws.