NA: NOS Revue Cerberus DS wat een verhaal...heb je even?

machtig werk, deutsches degelijkheid!

1 like

Mooi verhaal en hartstikke leuk geschreven :sunglasses:
Veel plezier met deze aanwinst

1 like

Vintage, sportief, klassiek. Een veelzijdige aanwinst :ok_hand:t3:

2 likes

Dank je, en het is genieten - zeker omdat het mij allemaal wel erg lang duurde smaakt het zoet nu nog beter.
En ik vond mijn omschrijving en een casual- zakelijke uitstraling zelf een beetje te mooi praatje worden dat gevaarlijk dicht in de buurt kwam van wat je wel eens meer ziet op van die sneuje verkoop sites, dus een beetje humor erin zodat niemand een teiltje hoeft te zoeken :smiley: .

1 like

Thanks :smiley: !

Dank voor het compliment, ook voor het schrijven want dat is bij mij niet zo vloeiend dus ik ben er echt voor gaan zitten :sweat_smile:

Mooi samengevat @Proenski en voor mij een perfecte 40 mm ! Die maat vind je niet veel uit die tijd in dit type, en later kwamen pas de AP en VC en IWC met hun jumbo`s , dus ik ben oversized happy :star_struck:

1 like

Prachtig verhaal en een prachtig horloge van een mooi merk! Veel plezier ermee!

1 like

Wat een mooi horloge en een mooi verhaal! :+1: :smiley:

1 like

Thanks :+1: en dat plezier gaat lukken !

1 like

Na zo’n verhaal krijg je toch tig peebeetjes lijkt me.
:facepunch: Mooi , geniet er van!

1 like

Prachtig horloge en bedankt voor het mooie verhaal! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dank je :ok_hand:

1 like

Klopt :+1: heel veel leuke reakties :smiley:

Dank je en graag gedaan :+1:

1 like

Leuk dat je hem uiteindelijk toch te pakken hebt gekregen! Vind de kast en dial er inderdaad super strak uitzien. Kan me voorstellen dat uitpakken voelt alsof je hem uit een 50 jarige winterslaap laat ontwaken :smiley:. Bijzonder exemplaar met een mooi verhaal :slight_smile:

1 like

Dank je :ok_hand: :smiley:

1 like