NA NTH Barracuda No Date

Kom Han. Dat is toch een Black Bay / Pelagos look of wat. Hoeveel bier heb je op? :upside_down_face:

1 like

Om eerlijk te zijn geen ervaring met die merken. Maar zou zeggen probeer het? Ik vind het qua afwerking echt goed! En heb met de Tudor BB, Rolex Explorer, Omega Speedmaster , Omega Seamaster, toch aardig wat ervaring opgedaan…

In het donker heeft het er wel wat van hoewel de Pelagos lume echt fantastisch is.

Ah, oké. Welk referentiekader kun je er in die prijsklasse naast leggen? Seiko Shogun? Squale 1521?

Man. Dat is een zaklamp. Ik weet nog dat @anon55799749EV hier met de zijne was. Poeh. Zonnebril op. :sunglasses:

2 likes

Sinn, Al heeft de NTH gepolished en brushes delen… Kom anders gerust langs?

Haha lekker stickers pielen, spelen met de band, dragen en alles vastleggen in dit topic. Vervolgens wel terug willen sturen naar SW? Top.
Leuke hommage maar zeker geen 600 euro waard. Dat zie je aan de foto’s al.

3 likes

Oh ik vroeg het gewoon uit algemene interesse, niet omdat ik overweeg hem te kopen hoor. Ik ben niet zo van de hommages.

Oké behalve die MKII Hawkinge van laatst, haha!

1 like

Ervaring met dit horloge? Ik vind dat zo mooi dat mensen oordelen over horloges en of mensen zonder ze zelf gezien (of in geval van horloges om gehad) te hebben…

Ik kan dat aan de foto’s al zien. Dank voor de duidelijke foto’s.

1 like

Thank you Captain Obvious.

Geen. Gotta run the house tomorrow. Als ik niet hoefde te werken had de teller al wel anders gestaan uiteraard. Maar ik dacht even dat je hem wilde kopen.

:point_up:

Pfieew.

Nee joh gek. Ik heb een Seiko Lord Marvel. En een enorme bazenklok.

Oh, wacht. Die LM is ook een bazenklok. Nou ja. Geen kooplust dus. Zie hommage verhaal etc. Toedeloe!

Sorry @Junior, ik doe het niet expres, die Marathon overal in knallen. :joy:

4 likes

Dat dus! :ok_hand:

:kissing_heart:

1 like

:persevere:

3 likes

Ik zie hem niet. Maargoed, zolang jij er blij mee bent.

Op het moment dat wij dezelfde smaak gaan krijgen stop ik met de hobby.

6 likes

+1

Dan ben ik er weg van.

1 like

Dat is geen probleem, mag hem evengoed komen bekijken hoor.

Denk aan je mantra Bas! Doe er mee wat je wilt he :pray:t3:

En je wilt hem nog steeds niet? Met zo’n bak lume kan je toch shinen Ide!

1 like

Doe mij jouw Pelagos maar. Kan ik makkelijk roepen want die heb je toch niet meer. :joy:

Bovendien shine ik zelf al enorm. :upside_down_face:

Gewoon terugsturen @Phoenix.bas :+1:

Discussie over stickers pellen en band inkorten voer je daarna wel met seriouswatches.

3 likes