NA NTH Barracuda No Date

Ik heb bij seriouswatches deze NTH Barracuda No Date besteld. De service van seriouswatches kan ik alleen maar adviseren. Ik had het filmpje van TGV gezien wat betreft het merk NTH.


Ik hou van een blauwe sunburst. Tien ik in de chat met seriouswatches erachter kwam dat er toch nog een ‘No Date’ was, heb ik toch maar toe gehapt. Verder ben ik een fan van gave ‘lume’. De gouden accenten vind ik in combinatie met het blauw ook heel gaaf en zoals eerder aangegeven vond ik de ‘snowflake’ wijzer ook niet storend zoals sommigen wel vinden…
Eergisteren is deze binnengekomen. Ik heb hem grotendeels in de stickers laten zitten en omgedaan. De maatvoering is naar mijn idee perfect en zal iedere pols vanaf 15/16cm tot 23 (ja echt zoveel schakels zitten erbij!) passen! De 'lume’is echt fantastisch. Ook het verstrekken van de band gebeurd door schroefjes. De polishing van de kast is ook zeer mooi gedaan! De kwaliteit, zeker voor €600,- is erg erg hoog! Hierbij de eigen foto’s:


Was niet echt donker, maar de ‘lume’ toch duidelijk zichtbaar:

Foto’s van de site:



Misschien het meest vreemde aan deze ‘NA’, hij mag ondanks de positieve review vertrekken voor dezelfde kosten als ik heb gemaakt plus verzendkosten… Anders gaat deze terug naar seriouswatches.

Groetjes,

Bas

10 likes

Huh why??

1 like

Het spijt me, maar @anon50762135EV verpakt het leuker.

7 likes

Y dont get it :thinking:

Bijzonder verhaal weer.

Omdat hij me net niet genoeg pakt en ik het geld dus op dit moment beter kan gebruiken…

2 likes

Ehhh, dit had een onverwacht einde!?
Edit: zie het nu hierboven
Zonde man!

Om het spannend te houden :smile:

Dus je hebt de stickers eraf getrokken, de band ingekort, gedragen, een review geschreven en nu mag hij terug of weg aan dezelfde prijs? Lijkt mij een topdeal! Hopelijk denkt Mark er ook zo over :joy:

7 likes

:rofl: :joy:

1 like

Dat is meestal niet het geval :roll_eyes:

Ik heb een aantal stickers verwijderd, maar bewaard om het horloge goed te kunnen beoordelen. Wie zegt dat de band is ingekort? Er zitten gewoon gigantisch veel schakels bij, dus de maat is een gok… Ik had ook veel meer kunnen vragen qua bedrag, aangezien hij nergens meer te krijgen is… Daarbij wordt een horloge in de winkel vaker gedragen, en is deze vaak al volledig ontdaan van stickers en/of staat deze al een tijd in de vitrine… Sommige reacties…
Graag gedaan voor de review :wink:

2 likes

Heb je hem hier met ducttape (dank Jaap :pray:t3:) om je arm vastgezet dan? Ga een ander in de maling nemen zwetser.

1 like

Het wordt hier echt steeds gezelliger :roll_eyes:

Je mag anders zn pb wel even lezen :kissing_heart: ik heb niet zoveel met dat gelul en vervolgens een waar bemoei je je mee bericht via pb. Daar gaan de nekharen (als ik ze had) me echt van overeind staan

5 likes

Ok dat wist ik dan weer niet :innocent:

1 like

Hee een Tudor hommage. Wat voor uurwerk zit er in?

2 likes

Miyota 9015

1 like

Niet doen. Knurft

1 like

Hmmmm de prijs zit op Helson en Halios niveau. Materialen en afwerking ook?