NA: NTH Näcken vintage white (no date)

Rond de +15. Niet geweldig, maar even aankijken en anders beetje laten reguleren.

1 like

Gaaf! Ik hou wel van die snowflake, zeker zo strak in zwart :+1:

1 like

Ik lees altijd met veel plezier de berichten van Chris Vail van NTH op Watchuseek. De man is nogal recht voor zijn raap, kent de industrie goed en is dikwijls erg gedetailleerd in zijn antwoorden op vragen. Daardoor kijk ik ook altijd met interesse naar de nieuwe modellen die hij uitbrengt. Bij deze spreekt de blauwe uitvoering me het meest aan.

3 likes

Gaaf klokje, gefeliciteerd met deze aanwinst. Ik sta op de wachtlijst voor de nth nacken modern blue. Echt mooie klokjes en draagt mooi slank. :ok_hand:

1 like

ja dat slank dragen is een groot voordeel. ik draag bijna elke dag een overhemd en deze kan gewoon onder de manchet.

Bij voorbaat excuses, wil niet het topic kapen.
Maar kon het toch niet laten. Even wat lume!

10 likes

Ik vind hem mooi!

Wellicht dat je door met verschillende posities waarop je je horloge 's nachts neerlegt (face uo/down, zijkant met kroon up/down) de afwijking enigszins kunt minimaliseren.
Als je tenminste je horloge niet om hebt als je slaapt…

1 like

Ja dat is een goeie. Ik heb hem nu elke nacht face up. Ik kan er wel een beetje mee experimenteren. Maar ik wil er ook weer niet teveel aandacht op leggen want dan had ik beter een quartz kunnen kopen :thinking: Als hij snel loopt is het ergste wat er gebeurt dat je ergens te vroeg komt ipv te laat. maar goed ik kan hem nu bij het zetten ook gewoon 30 seconden eerder zetten.

Erg leuk horloge! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Vind de wijzerplaat en zwarte wijzers erg tof :ok_hand:t3:

1 like

Klopt, ben het ook wel met je eens, maar als face down ervoor zorgt dat de afwijking terug gaat naar een seconde of 3 dan is dat een kleine moeite.
Aan de andere kant, als die paar seconden ertoe doen moet je inderdaad een quartz kopen.

1 like

Leuke klok.

1 like

afbeelding

afbeelding

Bij Tudor zijn ze er aardig over te spreken, over zo’n snowflake. :wink:

3 likes

Erg gaaf horloge! Veel plezier ervan!

NTH is top, heb zelf een NTH DevilFox

1 like

die Devilfox ziet er gaaf uit. zo robuust als een tank

1 like

Leuke aanwinst! Van harte! :smile: :+1:

1 like

Erg geslaagd horloge! Combinatie is erg leuk geworden. Veel draagplezier :sunglasses:

1 like

Mooi die zwarte snowflake wijzers in combi met de lichtgevende plaat :heart_eyes: Dat maakt m echt…
Veel plezier er mee !
Misschien dat de Myota nog een beetje moet inlopen, en nog bijtrekt…

1 like

Mooi! Zit er nou ook lume op de kroon?
Leuke variant op een standaard signature :wink:

1 like

Ja klopt zit Lume op de kroon, grappig detail wat het net even iets anders maakt.

2 likes

:grin:

2 likes