Eerst kocht ik het beige model met pos. disp. beviel heel goed maar ik had nog niets met een neg. disp. en zeker niet met bijna 1 cm. hoge cijfers. En de disp is crisp!
Ik kick op digitaal de laatste tijd, ik vind wijzertjes juist iets voor oude mensen. Niks mis met oude mensen hoor. I wave em all goodbey!
Dat valt IRL erg mee, draagt erg comfortabel, eigenlijk veel prettiger dan zo’n klomp metaal aan je pols. Weegt slechts 57 gram. En Casio, ook de G’s hebben een perfecte pasvorm, daar is over nagedacht.
Hoi drex, gefeliciteerd met je Casio en dat voor 3 tientjes, hoe krijgen ze het voor elkaar.
Natuurlijk veel draagplezier . O ja, voor jullie zijn die afkortingen heel gewoon maar wat is pos.disp-neg.dip en de disp is crisp, ben nog in de leer he
Positieve en negatieve display, en ze zijn erg scherp ‘crisp’ beter dan de G’s eigenlijk. En door de grote cijfers op de fiets, in zee of tijdens andere levensgevaarlijke acties in 1 oogopslag heel duidelijk
Ja, waterfietsen, ik heb er een extra levensverzekering voor afgesloten Maar eh, ik beleef aan zo’n Illuminator net zo veel lol als aan een veel duurdere duiker of field watch. Op het moment vind ik digitaal gewoon cool, ik heb in betrekkelijk korte tijd al 2 G-shock’s en 2 Illuminators aangeschaft en dat worden er naar ik vrees nog meer haha!
Het is juist leuk als je van alles hebt en het hoeft echt niet altijd duur te zijn. Dacht eerst dat die Casio 2e hands was voor 3 tientjes. Even gekeken, echt gewoon nieuw 3 tientjes en nog WR ook, kan je echt geen bult aan vallen. Wel je zwemvest aan met het waterfietsen he, anders keren ze niet uit
Gelukkig maar.
Als je op het prijskaartje moet kijken of je een horloge wel mooi kunt/mag vinden heb je Olympisch goud te pakken in de wedstrijd , wie is de grootste zielepiet.
Mooi dragen waar je zelf plezier aan hebt, en schijt aan de mening van anderen.
Klein nadeel is dat het glaasje van Resin/plexi is, wel van dikke kwaliteit maar het kan krasjes geven voordeel is weer dat je het met Polywatch weer helemaal als nieuw kan polijsten als dit nodig is.
Als dat het enige is, geen probleem toch. Ik heb weer eens 10 k uitgegeven aan horloges waar ik dus echt niet mee ga zwemmen. Maar daar heb ik dan weer goedkope duikers voor. Maar joh, 3 tientjes dan maakt een krasje toch niet uit even een polijstje erover en klaar is kees. Met saffier is dat echt wel een probleem, zeker als het een diepere kras is, kan je gelijk het glas weer vervangen. Ja Drex, we zijn hier allemaal besmet en als je dat nog bent is het een kwestie van tijd toch.
Maar een horloge liefhebber probeert van alles uit en je smaak verandert toch weer iedere keer. Vandaag een sub van €75,00 om de pols en morgen denk ik mijn sub van tig K, boeien wat anderen ervan vinden toch
Tsja Ferry, wie ben ik om daar een oordeel over te moeten geven.
Ik zou zeggen, ga ze posten in bovengenoemd topic, en als het niet goed genoeg is verjagen ze je vanzelf met vlammend zwaard.