NA: Obris Morgan Infinity (2e lichting)

Ik heb blijkbaar een gelukkige hand met bestellen bij Obris Morgan, want voor de vierde keer op rij is het me gelukt om door de chaos aldaar te komen. Twee keer een Aegis, en nu voor de tweede keer een Infinity.
Mijn eerste is er eentje met een grijze sunburst wijzerplaat, en ik ben nu voor de zwarte sunburst gegaan. Verder geen kleurtjes in de wijzers, gewoon blasted allemaal.

Ik wilde ze graag vergelijken. De grijze sunburst vond ik in het begin wel heel erg veel ‘burst’ hebben, maar al die glans dat ben ik nu wel gaan waarderen, en ik vroeg me dus af hoe dat in het zwart zou zijn. En dat valt ook niet tegen… :slight_smile:

Grappig, de Zelos rubberen band vind ik beter staan dan de metalen band op de grijze, maar de combi van metaal met zwart doet ook erg goed. Benieuwd hoe dat zich ontwikkelt, de meeste van mijn duikers eindigen uiteindelijk toch op rubber.

PS qua ‘outgoing’: het zou zomaar kunnen dat mijn eerste Aegis het veld gaat ruimen om plek te maken voor dit bakbeest.

5 likes

Oh ja, voor de mensen die daar iets mee hebben:

6 likes

Obris morgan maakt wel mooie horloges, mijn explorer 2 heb ik steeds graag gedragen. Mooie aanwinst :+1:

1 like

Erg mooi :+1:t2:geniet ervan :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Een frisse verschijning!!
Ziet er evenwichtig uit. Mooi datum-venster ook.
Ik wens je er derhalve een sportieve tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Goed bezig :+1:

Mijn exemplaar heeft een tijdje vrijwel geen draagtijd gekregen, maar sinds enkele dagen weer om de pols en de klik is er :sunglasses:

Geniet van je aanwinst!

1 like

Dank, gaat zeker lukken! Ben veel op ‘t horloge aan het kijken zonder te registreren hoe laat ‘t is; meestal een goed teken :wink:

1 like

En nu heb ik’m …

Thanks Roy, bevalt uitstekend, wordt hoofdzakelijk op black Isofrane rubber gedragen.
Komt er vast nog wel een bij, ben ik bang voor…

1 like