en weer een hartje van steen binnen
de Ocean 1 Green…Bronze…
binnenkort doe ik m in een plastic zakkie…met een hard gekookt gecrushed eitje…en dan krijg ik een Patinaatje er op…mmmm:joy:
en weer een hartje van steen binnen
de Ocean 1 Green…Bronze…
binnenkort doe ik m in een plastic zakkie…met een hard gekookt gecrushed eitje…en dan krijg ik een Patinaatje er op…mmmm:joy:
Oehhhh wat een pracht… staat al een tijdje op mijn lijst, gefeliciteerd met deze schoonheid!
Ik wil er niet bij zijn als jij dat zakkie met het dan verrotte gekookte eitje opendoet
Je kan ook moedertje tijd het werk laten doen.
Leuk om te zien, en gefeliciteerd met je aanwinst! Ik voeg mij bij bovenstaande reactie, gewoon lekker op natuurlijke wijze laten verouderen. Ik heb na het zien van de tutorial op W&W het idee dat er een totaal andere kleur ontstaat dan met natuurlijk patina.
Werkt prima hoor. Eitje en horloge lekker paar uurtjes laten broeien En die lucht? Dat is een essentieel onderdeel van de beleving. Komt helemaal goed
lol…ik zal er nog even over nadenken!
Je kunt hem ook een paar uur in de bleek leggen…
Mijn beste,
Een verkwikkende verschijning!!
Mooi hoor!!
Orologio Signaturis Temporis.
Ik vind de Nav B-uhr het mooist. Het is dat de secondenwijzers allemaal anders staan, anders zou ik je van een Photoshopje verdenken
Heb je voorlopig gegarandeerd plezier van door het wijzigende uiterlijk, gefeliciteerd en veel plezier!
Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.
Mooie band ook.