NA Ocean Titanium 500

Ja lang kijken en lezen toch deze aangeschaft… lang getwijfeld tussen de Hydroconquest en een tissot PRS 516 toch deze aangeschaft… Waarom? omdat ik 'm gewoon mooier vond.
Wishlist… Omega co-axial 300m Rio 2016 edition. Maar ben nu heel blij met m’n eerste mechanische horloge…

paar foto’tje met telefoon gemaakt…

23 likes

Gefeliciteerd, prachtig horloge.

Top. Blijft een leuk klokje.

Mijn beste,

Goed hoor!!
Veel plezier met deze robuuste doch ook chique klok.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooie klok !

ik denk dat dit mijn eerste duiker gaat worden, ik vind dit zo’n spectaculair mooi horloge (en de lumen zijn geweldig)

Gefeliciteerd!

Ik ben erg benieuwd hoe goed de lume is tov bv een nieuwe Sumo/SMP/Pelagos om even een paar lume-kanonnen te noemen…als de lume gelijkwaardig is zou ik deze wellicht ook eens willen proberen, ik zou hem dan puur aanschaffen vanwege de lume/formaat/uurwerk en titanium, om hem dagelijks te gaan dragen. Ik ben in eerste instantie niet zo gecharmeerd van de dial en wijzer- + kleurkeuze maar helaas is er niet veel keuze in titanium en de overige specs.

Wat een VET horloge is dat toch! Staat zeker ook op mijn lijstje, gefeliciteerd👍

Gefeliciteerd, hele mooie klok!

Geweldig mooie klok!
Heb hem gehad en nu kon geen minpuntje vinden.
(Afgezien dat hij maar 42 mm is maar dat is persoonlijk).

Geniet ervan!

1 like

Van Harte, hele mooie klok, vind de paar blauwe details erg goed gevonden. Is het echt een titanium kleur ( wat ik weer minder mooi vind) of titanium richting de staalkleur ( wat ik weer wel mooi vind)?

Ja, zo zie je maar hoe dat weer per persoon verschil. Formaat van 42mm vind ik dan juist weer perfect en ik hou van de grijze titanium kleur vooral als deze een beetje doorgedragen is en het een natuurlijke glans krijgt, die blauwe details is dan juist weer iets wat ik niet kan toejuichen van dit horloge, haha. :grin:

Haha mooi hè. Maar goed dat iedereen anders is.
Het titanium is idd erg mooi.
Net zoals de blauw tinten. :smirk:

Wie weet ga ik het blauw ook wel waarderen zodra ik hem een keer in het echt gezien heb.