NA, of toch zo iets…

Voor de derde keer mag ik jullie een 16570 presenteren.
Ik heb sinds het begin van de horlogehobby steeds een zwak gehad voor een Rolex Explorer II net als voor de Rolex Submariner.
De Polar was ook ooit de eerste Rolex die ik met mijn gespaarde centjes kocht.

Net als mijn nieuwe aanwinst was deze Polar een Y-serial dus afkomstig van 2003 en verkocht in 2004.
De Polar ging er destijds uit om een 16610 te kopen, alles houden was jammer genoeg niet mogelijk.
Nadien kwam er opnieuw een Polar, een scherpe schoonheid van 2007.

Ook deze ging eruit om verder de Submariner modellen te ontdekken en een 114060 te financieren.
Na een aantal Submariners ontdekt te hebben, heb ik rust gevonden met de komst van mijn 124060. Onklopbaar is ze voor mij!
Maar ik bleef steeds getriggerd worden door de mooie plaatjes van de 16570 hier op het forum en wist dat er ooit opnieuw eentje moest komen.
Ik presenteer jullie dan ook met enige fierheid mijn derde 16570:

Laat de zon maar schijnen, genieten is me dit!
Bedankt voor het lezen of om onmiddellijk te scrollen naar de plaatjes.

102 likes

Matthias,hier kun je waarlijk fier op zijn :ok_hand:En driemaal is scheepsrecht toch ? Proficiat en veel draag -en kijkplezier :+1:

1 like

Lekker klokje zo’n polar.

1 like

Mooie Rolex hoor! Misschien deze maar houden?

1 like

Gefeliciteerd met die mooie witte

1 like

Mooi hoor, de Polar. Als je hier je ToG naar had gehouden was je klaar geweest in mijn beleving.

1 like

Van harte! Hij staat je prachtig.

1 like

Gratz! Geniet ervan man :sunglasses:

Gefeliciteerd met deze prachtige witte NA Bertus. Driemaal is scheepsrecht. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Van harte! Hij ziet er scherp uit :ok_hand:
3e keer, tja das toch een beetje als sex met je ex :upside_down_face:
Geniet er van!!

2 likes

Deze laatste aankoop is toch echt wel de mooiste :sweat_smile: Geniet van jouw NA, ook voor de derde keer :+1:

1 like

Dit noemen ze oook een “polar dial”:
image

Gefeliciteerd met deze beauty.

1 like

Allen bedankt voor jullie leuke en enthousiaste reacties :pray:

7 likes

TS is niet bipolar maar tripolar!

3 likes

:joy: inderdaad

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst! Ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Bedankt Dennis

1 like

Ontzettend mooi horloge, ik snap je besluit wel :wink: Proficiat!

1 like

Gefeliciteerd nogmaals!! Perfecte aanvulling naast je Submariner. Heb je je andere Explorer 2 met zwarte plaat weggedaan?

1 like