snoeike
30 november 2017 om 20:03
1
Na mijn vorige topic over de verkoop van al mijn horloges en de koop van mijn motor heb ik dan toch een nieuwe aankoop gedaan. Ik ben gezwicht voor de commercie:
Het zijn een 5-tal NATO banden van cheapestnato. Begin deze week heb ik ze besteld en vandaag waren ze binnen.
Sommige kleuren zijn misschien gewaagd maar 2 bandjes heb ik speciaal daarvoor uitgekozen:
Krabbegat is de carnavalsnaam van Bergen op Zoom gedurende de Bergse Vastenavend. Vastenavend, zoals de viering van Carnaval in de stad wordt genoemd, heeft in Bergen op Zoom een eigen karakter en stijl. Deze stijl komt voort uit het Bourgondische carnaval, gevierd in West-Brabant, dat verschilt van de Rijnlandse variant die onder meer in Maastricht gevierd wordt. De naam 'het Krabbegat' slaat terug op de 'Meekrap', een plant die vroeger werd gebruikt als grondstof voor de rode kleurstof alizarin...
4 likes
snoeike
30 november 2017 om 20:47
3
Jawel, bravo eagles, 3 pel echo groep.
2000 tot 2004.
2 likes
Zulu
30 november 2017 om 20:49
4
Aha Hier de zulu van de Charlie beren, ciestaf
1 like
snoeike
30 november 2017 om 20:55
5
Fantastische tijd gehad, helaas werd mijn contract niet verlengd. Er moesten in 2004 10.000 mensen weg bij de landmacht, dus ja…
Tegenwoordig zijn “We” lichte infanterie toch?
2 likes
Zulu
30 november 2017 om 20:59
6
Ja alle rups eruit en wieltjes terug gekregen. Alleen de buffel is er nog uit de oude tijd. Slagkracht is beter geworden maar wel kleinere voertuigen voor teruggekomen, met uitzondering van de boxer.
1 like
Goeie ouwe tijd. Zucht.
444 InfBevCie Crailo ‘92
Jawel: de tijd van Kees Koning
. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kees_Koning
Die gast knipte met zijn roedel te pas en te onpas hekken door. Spannend
1 like
snoeike
30 november 2017 om 21:11
8
Ah, va Heutz… tegenwoordig lichtmobiel, ontopic: iemand mooie foto’s van een Flieger?
1 like
U roept wij draaien (beetje ironie mag toch…)
3 likes