NA: ojee... ojee... wat doe ik weer,

Houden batuurlijk. Dat groen doet het goed op de goudkleurige band. En de rode is een stuk mooier met de zilverkleurigw.
Gefeliciteerd dus en geniet van beide NAs

1 like

Mocht je besluiten toch weg te doen stuur me dan even een PB met wat je er voor zou willen hebben vind hem fris met goud en groen. Mocht je hem houden heel veel plezier er mee hij kan het prima hebben!

2 likes

Zo’n gedachte had ik laatst ook voor een PRX in goud. Die 35mm. Maar dan met zwarte wijzerplaat. Want goud/goud is zo Miami Vice.

1 like

Strakke actie! Super resultaat. Ik zou ze beide houden. :+1:t3:

1 like

Heel tof en mooier dan het origineel, allebei houden :+1::+1:

1 like

Beide prachtig, beide zou ik houden, want leuk verhaal erbij. Veel plezier ermee.

1 like

Zo zijn ze alle twee veel mooier. Ik zou ze houden. 1 links, 1 rechts :sunglasses:

1 like

Houden, sowieso…
Het is een mooi duo.

1 like

Leuk hoor, alles houden, top :+1:.

1 like

Door het verhaal zou het geheel voor mij meer zijn dan de som der delen. Mooi duo zo. Houden.

1 like

Snap ik helemaal, staat ook erg leuk! :ok_hand:

1 like

Misschien ben ik hier de enige die dat vind, maar had het mooier gevonden als de indices en wijzers dezelfde kleur van de kast zouden hebben. Maakt het meer een geheel. (ik ben me ervan bewust dat het wisselen van de indices hier niet mogelijk is)

Persoonlijk vind ik de gouden met groene dial het mooiste.

4 likes

Heel vet!

1 like

Wat een actie, geweldig. Houden maar.

1 like

inderdaad, dat zou een inmens werk zijn geweest moest het toch gekund hebben,
maar ben meer dan tevreden met het huidige resultaat,
het rood stond in mijn ogen niet zo mooi in de gouden en toch wilde ik de rode in de variant die nu bekomen is.
en zoals je reeds aangaf, de groene is er naar mijn mening ook op vooruit gegaan :+1:

2 likes

Chapeau voor deze actie :ok_hand:

1 like

Houden. Dan kun je ze nog altijd beiden orgineel maken, mocht je ze ooit zat zijn. Ook kun je nog eens wisselen voor je plezier, niet lastig en zo gepiept.

Wel erg lekker zo! Goed gedaan

1 like

Leuk bedacht en uitgevoerd!:pray:t3:

Enne…houden!

1 like

Heb je iig 2 unieke exemplaren, dus lekker houden!

1 like

Gefeliciteerd , allebei hartstikke leuke horloges :ok_hand:t2: ik zou ze houden :smiley:

1 like