hij is goed terecht gekomen
Mijn beste,
Mooie aanwinst hoor!!
Veel draagplezier met deze talentvolle Citizen.
Orologio Signaturis Temporis
Een top NA gefeliciteerd ermee
Mooi horloge !
Mijn vrouw draagt sinds enkele weken mijn Garmin om haar slaap en stress wat te monitoren, als tijdelijk (?) experiment.
Ik draag dus sinds enkele weken weer één van mijn ‘non connected’ horloges, in mijn geval een redelijk eenvoudige maar naar mijn mening wel mooie Esprit.
De eerste week keek ik nog elke keer bij het binnenkomen van een Whatsapp berichtje automatisch op mijn horloge maar nu ben ik dat ook ontwend.
De afgelopen jaren had ik de Garmin echt nodig vanwege mijn gezondheid maar dat is vooralsnog weer aardig onder controle.
Voor mij voorlopig ook geen Garmin oid. meer.
Ik ben dus ook weer regelmatig aan het speuren naar ‘iets anders’ want de Esprit is me iets te min en ook wat te klein voor mijn pols.
Anyway, gefeliciteerd met je mooie nieuwe horloge !
Gefeliciteerd met je NA. Geweldig om te lezen welke verschillende beweegredenen mensen hebben. Helemaal top.
Zó krijg je nooit rust, @Stormvogel , terwijl je die nú juist zoekt.
Neem 2 à 3 nieuwe horloges en probeer van deze te genieten voor één heel jaar … Daarna heb je éindelijk de rust gevonden, gegarandeerd.
@Clem, een héle mooie Citizen. Juist door zijn éénvoud en prachtige uitvoering in 316L staal, werkt hij de rust in de hand, die jaren kan duren.
- bovendien kan dit horloge bewonderd worden - voor hoe en daarbij dan een innerlijke rust blijvend geven. Eénvoud geeft kracht.
Van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten, eellicht jaaaaaren lang. Prachtig!
‘… voor hoe …’
Minus dát dus …
nope: Duratect Titanium
Oh ik ben tegenwoordig juist heel erg ontspannen, daarom kan ik ook zonder de Garmin.
Ook het speuren naar een ander horloge is pure ontspanning, ik heb totaal geen haast.
Eigenlijk vind ik m’n Esprit heel mooi maar veel te klein.
Ik heb het juist nog eens goed nagemeten: mijn pols is 21 cm en de kast van die Esprit is 38 mm, dus een beetje te klein.
Anyway, wil niet dit topic hijacken …
wellicht is déze geschikt voor je … Dié brengt ontspanning extra.
Lekkere NA hoor, geniet er van!
dat ken ik,
zelf heb ik drie chronomasters maar dat 0100 caliber bleef mij “wakker” houden
tot een paar maandjes geleden en nu kan ik deze “top of the bill” ook op de pols zwieren
ik zou zeggen, geniet van deze en ga voor de 0100
Heel mooi! Gefeliciteerd! De power reserve indicator maakt de wijzerplaat toch minder saai. Nutteloos of niet, ik vind het een mooie toevoeging. Geniet ervan.
Gefeliciteerd
Mooie!
Gefeliciteerd! Mooi horloge, en zelfs binnen de kleine club van The Citizen liefhebbers hier geen dagelijks geziene gast. Veel plezier er mee!
Tof horloge! Gefeliciteerd. Ik vind de power indicator wel een goede toevoeging om het geheel iets spannender te maken.