Had al 2 seamasters uit deze periode. de great white GMT en de titanium electric blue/vilolet seamaster.
En dacht, ik wil wel eens weten hoe een iets meer higer end seamaster uit deze periode was.
Heb lang gezocht voor ik 1 vond voor de juiste prijs en staat. maar uit eindelijk toch gevonden in Japan, en laten overkomen.
ik zelf vindt hem prachtig met het opgelegd logo, en de indexen afgewerkt. de wit gouden bezel.
Hij draagt iets dikker dan de electric blue, maar minder dan de gmt, dus hij zit er perfect tussen. heb ook een vergelijk gedaan tussen de rolex yachtmaster blue, electric blue en deze. ( voor mij hebben deze 3 dezelfde vibe, feel) heb ze door elkaar gedragen een hele week. en moet eerlijk toegeven. dit doen heeft mij besloten de yachtmaster weg te doen. persoonlijke smaak.
Dit is een topper in zijn segment. Nu nog steeds kan die mee in mijn top 10 van de duikers.
Is dat niet een horloge gelijkaardig aan de America’s Cup, maar zonder het logo op de dial en zonder een gegraveerde tekst op de zijrand? Jouw versie is hierdoor vele keer mooier imo.