Je moet de achterkant er af schroeven met dat rode ding om de bandjes te kunnen Wisselen. Althans zo heb ik het toch begrepen. Weet het je te zeggen zodra ik het zelf probeer.
Die ring kun je losdraaien. Band erop, ring er weer op draaien. Dat kan met die rode tool (de befaamde tool 107, zoals bij die dingen op de achterkant staat), maar ook met een gewone Jaxa tool.
Is eenvoudig recht te krijgen, is even wat “fingerspitzengefuehl”. Neem aan dat je een nieuw bandje regelt. Niet zo lang geleden een damesversie - een van de kleinste automaten ooit, trouwens - gedaan voor mijn benedenbuuv.
Dynamics zijn enorm cool; sluit niet uit dat er hier ooit eentje komt. Maar ze zijn wel lastig. Ook bij die van jou zal het een bovenlader zijn, dus perslucht via de kroontube om de boel open te krijgen.
Klopt. Ik klets trouwens hierboven, want de Tool 107 is natuurlijk de glasklauw om het glas eraf te halen en heeft niks met de band te maken. Maar perslucht schijnt inderdaad de handige manier te zijn.
Klopt! Is uw band brushed of polished, want die spiegelt ook mee precies? Kan ook gewoon zo lijken op de foto natuurlijk. De jouwe is ook in mooie staat he.